Licitatie Publica - ROBINETI pentru Reabilitarea conductelor executate de S.M.I.R. Medias
Anunt de participare (utilitati) numarul 104424/22.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. 0269803198, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ROBINETI pentru Reabilitarea conductelor executate de S.M.I.R. Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ROBINETI pentru Reabilitarea conductelor executate de S.M.I.R. Medias
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131240-0 - Vane sferice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 16, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.PARTICIPARE: G1=57400RON;G2=153000RON;G3=3600RON;G4=106000RON, G5=5000RON GAR.BUNA EXECUTIE :5% DIN VAL. CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATA LA MAX 90 DE ZILE DE LA INREGISTRAREA FACTURII LA SEDIUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitateab)Certficate taxe : Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).c)Declaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006 modificata).d)Inregistrare : Persoane juridice/ fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente; Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizare pentru livrarea produselor : Se solicita obligatoriu prezentarea autorizatiei pentru livrarea produselor, acordate de producator.(in original) (Se completeaza numai de catre furnizorii care nu sunt producatori)Produsele vor fi insotite de certificat de conformitate CE.b)se vor prezenta fise referitoare la contractele de achizitie produse incheiate in ultimii 3 ani, a caror obiect a fost furnizarea de produse similare, insotita de recomandari, si care sa contina valori, perioade, modul de indeplinirea a obligatiilor, beneficiariCerinta minima : Ofertantul va prezenta contracte de furnizare produse similare celor supuse licitatiei. (pentru fiecare pachet in parte).Nu se vor lua in considerare contractele care nu sunt insotite de recomandaric)Standarde de asigurarea calitatii -Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 sau doc echivalent.-Ofertantii care nu sunt producatori, vor prezenta suplimentar si certificatul care atesta implementarea sistemului calitatii al producatorului care le-a acordat autorizatia de livrare.-Producatorul va prezenta obligatoriu certficatul calitate mediu: ISO 14.001 sau documente echivalente.- domeniul de activitate fiind similar achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica, obiectul licitatiei electronice : pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S4-004213 din 07.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 09:30
Locul: SEDIUL SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: P-TA C. I. BRATEANU, NR. 2, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-TA C.I. MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551018, Romania, Tel. 0269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 11:34