Licitatie Publica - RoEduNet2 Retea de Comunicatii de Date pe Suport de Fibra Optica
Anunt de participare numarul 28885/22.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL PENTRU ADMINISTRAREA SI OPERAREA INFRASTRUCTURII DE COMUNICATII DE DATE ROEDUNET
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr. 313, Rectorat, R506-507, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Octavian RUSU, Tel.021-3171175, Email: [email protected], Fax: 021-3171175, Adresa internet (URL): www.roedu.net
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RoEduNet2 Retea de Comunicatii de Date pe Suport de Fibra Optica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RoEduNet2 Retea de Comunicatii de Date pe Suport de Fibra Optica consta in ansamblul tuturor echipamentelor in tehnologie DWDM, segmente de fibra optica la nivel metropolitan, precum si alte componente astfel incat beneficiarul sa poata utiliza canalele de comunicatii conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32430000-6 - Retea cu extindere geografica mare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.10.2007 pana la 20.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 180000Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin subventii de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Prezentare FORMULARUL 12B. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri globala pentru anul 2006 conform FORMULARUL VII.
2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima impusa a mediei este de 30.000.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produselor de la producator, FORMULARUL II.
2. Certificat de conformitate produs, FORMULARUL III.
3. Recomandari din partea beneficiarilor care folosesc echipamentele ofertate, precum si datele de contact ale acestora4. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de furnizare trebuie sa completeze cu propriile date FORMULARUL VII.
5. Imputernicire privind persoanele desemnate sa semneze contractul si sa angajeze responsabilitatea ofertantului.
6. Imputernicire privind persoana desemnata Manager de Proiect pe perioada derularii contractului, precum si datele de contact ale acesteia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Minimum 3 recomandari. Este obligatorie prezentarea unei recomandari din partea unei institutii care administreaza o retea pentru cercetare si educatie din Europa, membra a consortiului GEANT (www.geant.net).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: OAOICD RoEduNet, Splaiul Independentei 313, 060042, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali si imputerniciti ai ofertantului, Reprezentanti ai Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului si ai Ministerului Economiei si Finantelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, cod postal 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul pentru Administrarea si Operarea Infrastructurii de Comunicatii de Date RoEduNet
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.0213171175, Email: [email protected], Fax: 0213171175, Adresa internet (URL): www.roedu.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 20:35