Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RT,RC,Racc Refacere trama stradala (carosabil,trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi in Municipiul Timisoara ca urmare a lucrarilor de interventie cu forte proprii la retele de termoficare in anul 2008


Anunt de participare (utilitati) numarul 41146/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Biroul Contracte -ing.Balint-Codrean Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RT, RC, Racc Refacere trama stradala (carosabil, trotuare) si umpluturi de pamant aferente spatiilor verzi in Municipiul Timisoara ca urmare a lucrarilor de interventie cu forte proprii la retele de termoficare in anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 500 si 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-acoperire canal termic cu nisip, balast sau pamant- refacere carosabil, trotuare
-refacere umpluturi de pamant in zone verzi-refacere elemente de c-tii la camine termice ( placi de acoperire, grinzi din beton armat, pereti din beton , etc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexe caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 500 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 5000 lei;garantie de buna executie :5%din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pe 24 luni de la PV de receptie terminare lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;Platile se vor efectua in lei, in maxim 30 zile de la acceptarea facturilor la plata , in baza situatiilor de lucrari confirmate de achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de op. ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib ( neincadrare in sit prev art180 din OUG34/06);decl calitate participant la proced; decl neincadrare in prev art 181 din OUG34/06;certif ANAF impoz, taxe si contribut asigurari sociale si certif administr.locala impoz si taxe locale, sau doc.similare din tara in care este stabilit ofertantul , care confirma plata acestora la data de 30.11.07 ; Certif inregistrare si certif constatator emise de of registrului comertului/ Autorizatie de functionare /altele echiv.pt persoane juridice/fiz romane ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt.persoane juridice /fiz straine. Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna, cerintele prevazute se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 400000 lei (reprezentand 112410 E la data 17.12.2007 ). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List lucrari in ult 5 ani;Exp sim.Cer.min: fin in ult 5 ani 1 ctr.lucr sim cu val =40000 lei, repr 11241 E in 17.12.07 prez ctr , PV receptie si recom;inf pers tehnic Cer.min: asig resp.tehn exec atestat MLPTL pt " c-tii rutiere , drum" si prez atestat si legitimatie valab. ;decl ef med pers ang in ult 3 ani;decl util, inst, echip tehn.( pt. of.comuna capacit tehn si profes se demonst prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.) ;List subctr;cert SR EN ISO9001 :01 sau echiv pt exec si subctr -pt.of comuna (in asociere )conditia este obligatorie pt.fiecare membru al grupului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 19 RON
Conditii si modalitate de plata: DA hartie se obt de la B Contracte max 4 zi de la solic la fax0256430631Plata la casierie ora 8-10 ;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2008 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 ( parter sala instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta , in conditiile OUG nr.34 /2006 modificata si completata ulterior, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop J.Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256-308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer