Licitatie Publica - Rulmenti cu role (rulmenti de osie)
Anunt de participare (utilitati) numarul 131595/17.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. 021/319.24.28, In atentia: Sef serviciu Proceduri Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rulmenti cu role (rulmenti de osie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: franco loc de livrare Achizitor, respectiv SCAD BRASOV, str. Fundatura Harmanului, nr.3, BrasovCodul NUTS: RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 550 si 1, 540, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate: 3 luni;urmand ca celelalte contracte subsecventesa se incheie la interval estimativ astfel: martie 2012, august 2012, ianuarie 2013, iunie 2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Rulmenti cu role (rulmenti de osie), impartire pe 9 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Lagar osie LE, 23234C/C3L, Nominal D=170 mm. minim 100 buc. - maxim 400 buc.Lot 2 - Lagar osie LE, 23234C/C3L, R1 D=169 mm. minim 35 buc. - maxim 155 buc.Lot 3 - Lagar osie LE, 23234C/C3L, R2 D=168 mm. minim 30 buc. - maxim 140 buc.Lot 4 - Lagar osie LDE, 24136C/C3L, Nominal D=180 mm. minim 20 buc. - maxim 110 buc.Lot 5 - Lagar osie LDE, 24136C/C3L, R1 D=179 mm. minim 15 buc. - maxim 45 buc.Lot 6 - Lagar osie LDE, 24136C/C3L, R2 D=178 mm. minim 15 buc. - maxim 40 buc.Lot 7 - Lagar osie LDH, 24132C/C3L, Nominal D=160 mm. minim 15 buc. - maxim 60 buc.Lot 8 - Lagar osie LDH, 24132C/C3L, R1 D=159 mm. minim 10 buc. - maxim 35 buc.Lot 9 - Lagar osie LDH, 24132C/C3L, R2 D=158 mm. minim 10 buc. - maxim 30 buc.Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 550si1, 540, 250 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 550 si 1, 540, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 30805 lei, pe 9 loturi conform Anexa B.Garantia de buna executie 5 % fara TVA, din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, 6.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alofertantului.
Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
*Certificatul constatator va fi depus conform conditiilor de valabilitate solicitate de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12.2010, insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie2.informatii generale cu cifra medie de afaceri3.informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produsese confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.
2.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantulpentru asigurarea controlului calitatii
3. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante- ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 65/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2011 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA Bd.Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 Buc. etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro. In conformitate cu prevederile art. 79, alin. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, raspunsul la solicitarile de clarificari trebuie sa fie publicat/transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. 021/319.95.65 interior 122961, Fax: 021/310.20.62, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 12:33