Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RULMENTI SI BUCSI RULMENTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 120133/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  Tiganele Sebastian, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RULMENTI SI BUCSI RULMENTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT MOTRU siDEPOZIT ROVINARI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 RULMENTI SERIA 6203-6330
LOT 2 RULMENTI SERIA 22217-22352K
LOT 3 RULMENTI SERIA 23080K-29332
LOT 4 RULMENTI SERIA 30206-RY6558
LOT 5 BUCSI RULMENTI H 2322 - AH 3192
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 RULMENTI SERIA 6203-6330=113 BUCATI;
LOT 2 RULMENTI SERIA 22217-22352K=165 BUCATI;
LOT 3 RULMENTI SERIA 23080K-29332=37 BUCATI;
LOT 4 RULMENTI SERIA 30206-RY6558=428 BUCATI;
LOT 5 BUCSI RULMENTI H 2322 - AH 3192 = 37 BUCATI;
TOTAL RULMENTI si BUCSI RULMENTI = 780 bucati conform necesar 2011, iar pe loturi, conform anexa B si cantitatea poate fi suplimentata in temeiul art.6, alin.3 din HG 925/2006
Valoarea estimata fara TVA: 303, 305RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea de mai sus, include suplimentarea cu 35% , in temeiul art.6, alin.3 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE TOTAL: 4493 LEI SAU IN LEI/LOT: 124 LEI/LOT1;875 LEI/LOT2;1958 LEI/LOT3; 1222 LEI/LOT4;314 LEI/LOT5.GARANTIE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VAL.CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, MODALITATI LEGALE DE PLATA LA 90 DE ZILE DE LA ULTIMA FACTURA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, art.180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006-Certificat de inregistrare al firmei-Certificat constatator-Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu a fost solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari-Declaratie referitoare la dotarile tehnice-Lista personalului calificat-Autorizare de sau de la producator-Declaratie conformitate produs-Fisa tehnica a produsului-Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22216
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2011 11:00
Locul: SEDIUL SNL OLTENIA - SALA DE LICITATII A DIRECTIEI ECONOMICE , STR.TUDOR VLADIMIRESCU NR 1-15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE ANALIZA SI EVALUARE SI REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.OUG 34/2006 art 256.2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI -COMPARTIMENT LEGISLATIE
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1-15, Localitatea:  TG-JIU, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer