Licitatie Publica - Saboti de frana pentru material rulant motor si remorcat
Anunt de participare (utilitati) numarul 130603/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Preda, Tel. 021/319.24.28, In atentia: Sef serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii si Lucrari, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Saboti de frana pentru material rulant motor si remorcat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco revizie conform grafic livrare pentru SABOTI S1 si franco loc de livrare SCAD BRASOV conform grafic livrare pentru SABOTI LE, LDE si LDH.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 071, 277 si 24, 451, 070RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Contractele subsecvente se vor incheia: I-noiembrie 2011, II-decembrie 2011, III-martie 2012, IV-septembrie 2012, V-martie 2013, VI - septembrie 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Saboti de frana pentru material rulant motor si remorcatlot 1: saboti tip S1 Regionala Muntenialot 2: saboti tip S1 Regionala Banat Oltenialot 3: saboti tip S1 Regionala Ardeallot 4: saboti tip S1 Regionala Moldovalot 5: saboti LElot 6: saboti LDElot 7: saboti LDH
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946240-4 - Saboti si saboti-pene (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: saboti tip S1 Regionala Muntenia min. 17.600 buc-max.226.250 buclot 2: saboti tip S1 Regionala Banat Oltenia min.13.700 buc-max.178.500 buclot 3: saboti tip S1 Regionala Ardeal min.12.250 buc-max.130.800 buclot 4: saboti tip S1 Regionala Moldova min.12.150 buc-max.134.450 buclot 5: saboti LE min.5.900 buc-max.65.500 buclot 6: saboti LDE min.3.700 buc- max.36.500 buclot 7: saboti LDH min.1.300 buc-max.13.300 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 071, 277 si 24, 451, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 248.847 lei se va constitui pe loturi conform Anexei B, Garantia de buna executie 5 % fara TVA, din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, candamnari in ultimii 3 ani ;3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, 7.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12.2010, insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie2.informatii generale cu cifra medie de afaceri3.informatii privind bonitatea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista a principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.2.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune candidatul pentru asigurarea controlului calitatii
3.Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 56/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA Bd.Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 Buc. etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. 021/319.95.65 interior 122961, Fax: 021/310.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 13:25