Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SACOURI DIN STOFA TERGAL, DE CULOARE NEAGRA SI BLEUMARININDIGO, PENTRU BARBATI SI FEMEI


Anunt de participare numarul 48926/09.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DRAGNEA, Tel.208.25.25 int. 26.171; 311.09.99, In atentia: Marius Dragnea, Email: [email protected], Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SACOURI DIN STOFA TERGAL, DE CULOARE NEAGRA SI BLEUMARININDIGO, PENTRU BARBATI SI FEMEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 930RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza achizitionarea de sacouri din stofa tergal, de culoare neagra si bleumarinindigo, pentru barbati si femei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115200-0 - Uniforme de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare neagra, pentru barbati (comisari) : minim 5 buc.; maxim 60 buc.;
LOT 2 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare neagra, pentru femei (comisari) : minim 2 buc.; maxim 10 buc.;
LOT 3 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru barbati (comisari) : minim 470 buc.; maxim 1.500 buc.
LOT 4 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru barbati (inspectori) : minim 340 buc.; maxim 1.500 buc.;
LOT 5 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru femei (comisari) : minim 8 buc.; maxim 300 buc.;
LOT 6 Sacou la 2 randuri de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru femei (inspectori) : minim 102 buc.; maxim 300 buc.;
LOT 7 Sacou la 1 rand de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru barbati (agenti) : minim 753 buc.; maxim 1.500 buc.;
LOT 8 Sacou la 1 rand de nasturi, din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, pentru femei (agenti) : minim 38 buc.; maxim 500 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: L3:7.500 lei; L4:7.500 lei; L5:1.200 lei; L6:1.200 lei; L7:6.000 lei; L8:2.200 lei; Garantie buna executie :10% din pretul contractelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formularetip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2008/autorizatie de functionare din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate productia sau furnizarea de produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pers. fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2007, vizat si inregistrat de organele competente sau scrisori de bonitate (minim 2) din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2005, 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari / clienti pentru produsele livrate in ultimii 3 ani. Lista cu utilajele si dispozitivele detinute de ofertant. Cate o mostra de produs pentru loturile 3, 4, 6, 7 si 8. Documente de certificare a sistemului de management al calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S61-082423 din 28.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 12:00
Locul: IGPR - Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer