Licitatie Publica - SAD- Sistem de automatizare a distributiei Etapa II
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22669/16.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor, Tel. +40 262205829, In atentia: ing. Pop Mihai, Email: [email protected], Fax: +40 262205704
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SAD- Sistem de automatizare a distributiei Etapa II
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montarea a 10 reanclasatoare si 50 de separatoare telecomandate pe raza judetului Maramures.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, cu plata facturilor la 120 zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii.
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
132/249
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 07:55