Licitatie Publica - Sala de Conferinte (aula)
Anunt de participare numarul 142707/26.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Costel Birsan, Tel. +40 0214029205, In atentia: Costel Birsan, Email: [email protected], Fax: +40 0214029372, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sala de Conferinte (aula)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, Sector 6, Splaiul Independentei, nr. 313
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sala de Conferinte (aula) - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212340-1 - Lucrari de constructii de sali de conferinte (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, instalatii, dotari aferente unei Sali de Conferinte (aula), cu o capacitate de 1100 locuri, suprafata construita de 1982, 2 mp, suprafata desfasurata 5004, 4 mp, destinate activitatii de invatamant.
Valoarea estimata a contractului de executie este de 34.161.704 lei, fara TVA, din care valoarea estimativa a cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? este de 3.105.610 (10%) lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului de lucrari, fara suma reprezentand diverse si neprevazute este de 31.056.094 lei. Valoarea estimata pentru furnizarea de mobilier este de 4.156.882 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 38, 318, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 657.400 lei, respectiv 328.700 lei, in cazul in care se face dovada ca ofertantul esteIMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie pentru participare (Formularul 12), ordin de plata in favoarea UPB in contul RO36TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui prin depunerea la casieria UPB a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, daca garantia de participare este redusa. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitateagarantiei de participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se retituie conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006. UPB poate retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/2006. Garantia de participare se retine in situatiile de la art. 87, alin. (1) din HG925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, daca toti membrii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerile privind Garantia de participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie, conform Lg. 346/2004. In cazul in care un membru al asocierii nu se incadreaza in categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracter de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5% in cazul IMM) din valoarea contractului fara TVA, si poate fi constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006: instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile aferente lucrarilor executate, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. Contractantul are obligatia de a deschide contul de garantie de buna executie la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (4) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. Valabilitatea garantieide buna executie: 70% din valoarea acesteia se restituie la finalizarea lucrarii, iar restul de 30% la receptia finala a obiectivului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale UPB si bugetul MEN. Platile vor fi efectuate in functie de alocarile UPB pentru obiectiv, in termen de 90 de zile de la acceptarea situatiei de lucrari executate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? Formular 4A
NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: George DARIE - rector, Mihai COROCAESCU ? director general, Dorina ADAMESCU ? director economic, Costel Titel BIRSAN ? director directia achizitii, Vasilica CIUPITU - consilier juridic, Maria PLES ? sef serviciu tehnic.
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat raportat la luna anterioara depunerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalul / copie legalizata / original.
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale raportat la luna anterioara depunerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalul / copie legalizata / original.
Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile. 1. Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului, cu informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.2. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestat emis de.ANRE tip B pentru: ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civiie si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?; Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatoriu prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.3. Autorizatie ANRE pentru proiectare si executie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip ED1 conform 15 din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in sectorul gazelor naturale Ordinul 89/2009Dm. Prezentarea atestatelor ANRE este obligatorie de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine(ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatii de gaze naturale.4. Autorizatie ISCIR conform PTA1 pentru:
- instalare, montare, reparare si intretinere, verificare tehnica in utilizare la aparate consumatoare de combustibil avand Pmax = 400 KWDfi- cazane apa calda avand Pmax = 400 KW.
Prezentarea autorizatiei ISCIR este obligatorie de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine(ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatii de montare aparate consumatoare de combustibil avand Pmax= 400 kW.5. Pentru lucrarile de instalatii semnalizare / alarmare incendii si protectie la foc - se vor prezenta autorizatiile eliberate de IGSU valabile la data limita de depunere a ofertelor.6.Pentru lucrarile de instalatii de control acces - licenta eliberata de organismele abilitate din cadrul ministerului de interne pentru proiectare, instalare si intretinere instalatii de control acces, valabila la data limita de depunere a ofertelor.7. Pentru lucrarile de ascensoare - se va prezenta Autorizatie ISCIR (C.N.C.I.R.)-INSPECT pentru inlocuire instalatii de ridicat (ascensoare), valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o va realiza, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a capacitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani. Prezentarea Fisei de informatii generale - Formularul 5.
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani.
Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.
Cerinte minime obligatorii
Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 35.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. I
in aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. in acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara conform art. 186 din OUG 34/2006, persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. art 69^1, 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularele 1, 2 si 4A.
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 4.400.000 Lei, pentru o perioada de minim 3 luni, . Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea.
Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 5 completat.Pentru determinarea echivalentei leu / euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru cele doua monede, curs de schimb afisat de BNR. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010:4, 2099 2011:4, 2379 2012:4, 4560. Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organelle competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, conform prevederilor art. 185 din O.U.G. 34/2006-Scrisoare de bonitate emisa de o institutie financiara in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. O lista a lucrarilor executate in ultimii cinci ani ? Formular 6. Se solicita prezentarea de documente justificative (maxim doua lucrari similare) din care sa reiasa executarea urmatoarelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani: - lucrari de constructie biblioteci / sali de conferinte / aula cu suprafata desfasurata cumulata de minim 2.500 mp. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului. Formular 6 completat, impreuna cu celelalte documente in copie certificata conform cu originalul.
Personalul de specialitate. Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 3 lit. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: - Manager de proiect (certificare profesionala privind calitatea de manager proiect);
- Manager de mediu (certificare profesionala privind calitatea de manager mediu);
- Responsabil tehnic cu executia (Certificat de Atestare Tehnico Profesionala);
- Responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (decizia de numire);
- Sef santier (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara);
- Inginer instalatii electrice (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara);
- Inginer instalatii (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara);
- Inginer coordonator sudare ( studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara).Pentru personalul propus, vor fi prezentate documentele urmatoare: - curriculum vitae (Formularul 7.2), insotit de declaratia de disponibilitate; - copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor superioare; - copie simpla (conform cu originalul) a documentelor din care sa rezulte raportul juridic/disponibilitatea. - Copii ale certificatelor solicitate.
Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formularul nr. 8).Cerinte minime: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune, angajament etc): 5 autobasculante, buldozer pe senile de 65-80CP, automacara de 120-129 Tf, laboratoare cu grad corespunzator lucrarilor.
In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze lucrari din cadrul contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9), cu precizarea partea/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.
Formularul 9 va fi semnat de ofertant si de fiecare subcontractant in parte.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala conform art. 190 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art 69^1, 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularele 1, 2 si 4A. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. in acest caz, fiecare asociat prezinta aceste documente, iar cerinta este indeplinita in mod cumulativ.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 6. Se solicita prezentarea de documente justificative (maxim doua lucrari similare) din care sa reiasa executarea urmatoarelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani:
- lucrari de constructie biblioteci / sali de conferinte / aula cu suprafata desfasurata cumulata de minim 2.500 mp. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului. Formular 6 completat, impreuna cu celelalte documente in copie certificata conform cu originalul.Formularele nr. 7, 7.1 si 7.2 completat impreuna cu celelalte documente care atesta
calificarile/pregatirea profesionala /studiile.
Copii simple, conform cu originalul, ale documentelor solicitate.Formularul 8 completat.Formular 9 completat.Angajamentul ferm al tertului sustinator.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executiei
10%
Descriere: Durata executiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2013 12:00
Locul: Universitatea Politehnica Bucuresti, Spl. Independentei nr. 313, corp Rectorat camera 102-104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, observatori UCVAP si reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului.Potentialilor ofertanti li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei.Proiect tehnicProiectul tehnic poate fi solicitat si obtinut in format electronic si de la sediul UPB: Splaiul Independentei nr. 313, corp Rectorat, cam. 102 ? 104, sector 6, Bucuresti.Solicitari de Clarificare/ObservatiiPotentialilor ofertanti li se solicita sa analizeze cu mare atentie toate cerintele din caietul de sarcini, precum si clauzele contractuale, si sunt incurajati sa transmita pana la data limita de depunere a ofertelor orice solicitari de clarificare sau observatii pe care le pot avea in legatura cu acestea.Stabilirea ofertei castigatoare in caz de egalitate de puncte: Oferta castigatoare va fi oferta care va obtine punctajul total cel mai mare in baza factorilor de evaluare aplicati. In caz de egalitate a punctajelor obtinute de ofertanti, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara depusa are pretul cel mai scazut.In cazul extrem in care si in aceasta situatie se pastreaza egalitatea, in vederea departajarii ofertelor se va solicita respectivilor ofertanti prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et. 1, cam. 102-104, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 214029205, Fax: +40 214029372
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 15:51