Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SALA DE SPORT OMOLOGATA SI ANEXE PENTRU CLUBUL SPORTIV SCOLAR PIATRA NEAMT


Anunt de participare numarul 55809/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Liceul cu Program Sportiv - Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Dragos Voda, Nr. 15, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610103, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Rusu, Tel.0233223512, 0233223513, Email: [email protected], Fax: 0233233605, Adresa internet (URL): lps_p_neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SALA DE SPORT OMOLOGATA SI ANEXE PENTRU CLUBUL SPORTIV SCOLAR PIATRA NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LICEUL CU PROGRAM SPORTIV PIATRA NEAMT, LOCATIA DIN STRADA DRAGOS VODA NR 15A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie conform caietului de sarcini SALA DE SPORT OMOLOGATA SI ANEXE PENTRU CLUBUL SPORTIV SCOLAR PIATRA NEAMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini, contract multianual, prin incheierea de contracte anuale pentru sumele primite de la ISJ Neamt
Valoarea estimata fara TVA: 4, 528, 831RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.07.2008 pana la 22.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 90000 RON, prin op sau scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie -5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata taxelor si impozitelor catre stat;inclusiv cele locale datate cu 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari insotit de anexe , vizat si inregistrat de organele competente , alte documente edificatoare ce pot dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractului principal sa fie de cel putin 4620000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, EXPERIENTA SIMILARA, INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CALITATII , INFORMATII PRIVIND STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII , DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, ETC.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte ale caror obiect a fost executia de lucrari de constructie care au avut fiecare o valoare egala sau mai mare de 1800000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: achitarea sumei se va face la casieria unitatii din str Dragos Voda nr 15A, de unde se va ridica si documentatia de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 11:00
Locul: sediul Liceului cu Program Sportiv din str Dragos Voda nr 15A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire/delegatie semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECT 3 BUCURESTI LOCALIT. BUCURESTI COD POSTAL 30084, ROMANIA, TEL. 0213104641, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN NEAMT
Adresa postala: STR LT.DRAGHIESCU NR 4, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233214860, Email: [email protected], Fax: 0233215807, Adresa internet (URL): lps_p_neamt
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer