Licitatie Publica - Sala de Sport Polivalenta a Universitatii 'Eftimie Murgu" Resita
Anunt de participare numarul 68980/18.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Adresa postala: ÂPIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Localitatea: ÂResita, Cod postal: Â320085, Romania, Punct(e) de contact: ÂANGELA ANGHELOIU, Tel.Â0255-215135, Email: Â[email protected], Fax: Â0255-215135, Adresa internet (URL): Âwww.uem.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sala de Sport Polivalenta a Universitatii 'Eftimie Murgu" Resita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sala de Sport Polivalenta a Universitatii "Eftimie Murgu", Strada Sportului Resita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Corpul de cladire existent cu destinatie de sala de sport nu asiguta conditiile necesare desfasurarii activitatilor sportive. Terenul pentru amplasarea salii de sport este in intravilanul localitatii. Pe teren exista o sala de sport construita prin anul 1950. Aceasta sala de sport este partial dezafectata si improprie desfasurarii activitatilor sportive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 280, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
100000 RON. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asociati se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea –Formular A -UEM -original
- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181-Formular B -UEM - original
- Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate – copie
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale – copie
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – copie
- Certificat de înmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului – copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri din lucrari de constructii de 9.000.000 RON, ultimii 3 ani de bilanturi; ( declaratie pe propria raspundere ca cifra de afaceri prezentata în formular este cea reala din Lucrari de constructii
Scrisoare de bonitate bancara:
- Lichiditate generala >120%
- Solvabilitate patrimoniala > 30 %
Cerintele minime sunt mentionate in Fisa de date achizitii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularele 12G, 12G1, 12F, 12H, 12I
-standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 in constructii, ISO 14001, ISO 18001
-prezentarea programului de control si de asigurare a calitatii produselor
-fisa de omologare pentru operatiile importante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la Caseria Universitatii, parter
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 12:00
Locul: Universitatea “Eftimie Murgu†din Resita, corp A, etajul 3, Directia General Administrativa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021 310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii “Eftimie Murguâ€
Adresa postala: ÂResita, P-ta Traian Vuia, nr.1-4, Localitatea: ÂResita, Cod postal: Â320085, Romania, Tel.Â0255-210227, Fax: Â0255-210230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 12:40