Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sala Multifunctionala de sport, Aleea Stadion f.n., municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 109052/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  Lucia Lupea, Tel. 0264/592588, In atentia:  Liana Hent, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sala Multifunctionala de sport, Aleea Stadion f.n., municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Aleea Stadion f.n., municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sala Multifunctionala de sport, Aleea Stadion f.n., municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45212000-6-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sala Multifunctionala de sport, Aleea Stadion f.n., municipiul Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 580, 000 si 105, 159, 876.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
in cf cu prev. art. 122 lit. j din OUG 34/2006 modif.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie d eparticipare in cunatum de 1000000 lei si garantia de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte surse constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Fisa de informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii precedenti vizate si inregistrate de organele competente- pentru anii 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009deminim 200.000.000 leisau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a RomanieiIn vederea demonstrarii capacitatii financiare, avand in vedere ca termenul de plata al facturilor poate fi de pana la 120 zile - se solicita operatorilor economici dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe perioada contractului de minim 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Autorizare din partea producatorului produselor, pentru livrarea acestora, in cazul in care ofertantul nu este si producator, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Acord de asociere, Autorizatie ANRE, Certificate ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indepl in ultimii 3 ani: a cel putin unuicontract al carui obiect a fost proiectarea de lucrari similare (categoria de importanta C) cuprinse in caietul de sarcini (spre ex: constructie sali sport, bazine de inot, parking-uri, locuinte, etc) cu o valoare de minim1.600.000 lei.- un contract al carui obiect a fost proiectarea unor suprafete de joc pentru sporturi de sala(ex: baschet, handbal, badminto, etc.) Indeplinirea in ultimii 5 ani a: ----- cel mult trei contracte ale caror obiect a fost executia unor lucrari similare (categoria de importanta C) si valoarea cumulata de minim 80.0000.000 lei, (spre ex: constructie sali sport, bazine de inot, parkinguri, locuinte, hotel etc) un contract al carui obiect a fost executia unor suprafete de joc pentru sporturi de sala (ex.: baschet, handbal, badminton, etc.)va face dovada ca dispune de minim urmatoarele utilaje: - dispozitive de ridicat de mare capacitate conform necesitatilor obiectivuluiautomacara de minim 12 tonedispozitiv de manipulare elemente prefabricate conform necesitatilor obiectivuluiautocamionautobasculanta de minim 16 tonetrailer de mare capacitate, conform necesitatilor obiectivuluilaborator de incercare a materialelor ? laborator atestatutilaje si mijlpoace de mica mecanizare(flexuri, rotopercutante, etc.)dispune strict necesar pentru indeplinirea contractului - minim: a)un inginer constructii ? responsabil tehnic cu executia;b)un inginer constructor ? responsabil cu calitatea;c)un arhitect;d)un inginer/subinginer constructor;e)manager al sistemelor de management al calitatii;)40 dulgherig)12 fierari betonistih)40 zidarii)15 betonistij)30 finisorik)12 muncitori necalificatil)12 instalatori/electricieni
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S14-017770 din 21.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  48536, Romania, Tel. 0264/593865, Email:  [email protected], Fax:  0264/592322, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste a fi atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr. 1-3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer