Licitatie Publica - Sala Polivalenta- dotari
Anunt de participare numarul 49056/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii, Tel.0231530143, In atentia: d-nei Anitei Daniela, Email: [email protected], Fax: 0231511712/0231531595
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Nationala nr. 101, Localitatea: Botosani, Cod postal: 70234, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, In atentia: d-nei Anitei Daniela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sala Polivalenta- dotari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In incinta Salii Polivalente
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita dotarea salii de joc cu console de baschet mobile si pliabile, accesorii, tabela electronica, sistem complet de volei, scaun arbitru, porti handbal, sistem complet pentru tenis si badminton, precum si dotarea cabinetului medical, a cabinetului pentru odihna si masaj, a vestiarelor pentru sportivi, arbitri si antrenori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36400000-5 - Articole si echipament de sport (Rev.1)
36113000-6-Scaune din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita dotarea salii de joc cu console de baschet mobile si pliabile, accesorii, tabela electronica, sistem complet de volei, scaun arbitru, porti handbal, sistem complet pentru tenis si badminton, precum si dotarea cabinetului medical, a cabinetului pentru odihna si masaj, a vestiarelor pentru sportivi, arbitri si antrenori.
Valoarea estimata fara TVA: 515, 228.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 5000 lei ce se va plati fie la caseria institutiei fie prin O.P.in contul RO20TREZ1165006XXX000266- deschis la trezoreria municipiului Botosani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prev.art.181, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, declaratie de integritate, certif.constat.ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil 31.12.2007
formularul de Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari-3 ani+ 3 recomandari, declaratie cu personalul necesar montarii echipamentelor, certificat conformitate produse, pliante sau fotografii.Ptr. scaune- certificare ptr.clasa I de siguranta la foc, indeplinirea standardului E12727, certificat de aprobare FIBA pentru cel putin 2 competitii.Ptr. consola baschet, ceas si tabela electronica- certificat de aprobare FIBA pentru cel putin 2 competitii. Ptr. sistemul de volei (inclusiv scaun arbitru)- certificare FIVA si sa fie agreat WVBF- conform normelor FIVB. Ptr. portile de handbal- certificare IHF.
Deasemenea ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria institutiei sau prin O.P. in contul RO 20TREZ1165006XXX000266
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local Botosani din str. Postei nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic va fi reprezentat de o persoana imputernicita, aceasta avand dreptul la un singur insotitor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre op. ec. de actul pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: str. Postei nr. 9, ,Localitatea: Botosani, Cod postal: 70234, Romania, Tel.0231-511712, Fax: 0231-531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 08:55