Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sala sedinte operative de analiza si programare functionala SEN-Instalatie audio-video multimedia.Instalatie de sonorizare. Instalatie de iluminat inteligent. Mobilier la comanda. Accesorii de decorare sala de sedinte. Servicii conexe aferente.


Anunt de participare (utilitati) numarul 38137/05.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. -Executiv
Adresa postala: BL. MILLENIUM, STR. ARMAND CALINESCU NR. 2/4 SECTOR 2.etaj 6.camera 622, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011693, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE GENERALE, Tel.021.303.57.24, In atentia: Niculae Mircea, Email: [email protected], Fax: 021.303.59.09, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. -Executiv
Adresa postala: BL. MILLENIUM, STR. ARMAND CALINESCU NR. 2/4 SECTOR 2.etaj 6.camera 622, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011693, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE GENERALE, Tel.021.303.57.24, In atentia: Niculae Mircea, Email: [email protected], Fax: 021.303.59.09, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. -Executiv
Adresa postala: BL. MILLENIUM, STR. ARMAND CALINESCU NR. 2/4 SECTOR 2.etaj 6.camera 625, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011693, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT DIRECTIA COMERCIALA, Tel.021.303.56.17, In atentia: Claudia ABABEI, Email: [email protected], Fax: 021.303.56.70, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sala sedinte operative de analiza si programare functionala SEN-Instalatie audio-video multimedia.Instalatie de sonorizare. Instalatie de iluminat inteligent. Mobilier la comanda. Accesorii de decorare sala de sedinte. Servicii conexe aferente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, UNO-DEN, Bd. Hristo Botev nr.16-18
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajare Sala sedinte operative de analiza si programare functionala SENconstand in furnizare echipamente, instalare si testare: Instalatie audio-video multimedia.Instalatie de sonorizare. Instalatie de iluminat inteligent. Mobilier la comanda. Accesorii de decorare sala de sedinte. Servicii conexe aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32322000-6 - Echipament multimedia (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Poz Denumire Nr.buc
1 Instalatie audio-video pentru sala sedinte H.Botev 1 set
2 Instalatie sonorizare pentru sala sedinte H.Botev 1 set
3 Instalatie inteligenta de control al iluminatului pentru sala consiliu H.Botev 1 set
4 Mobilier la comanda pentru sala sedinta etaj 1 H.Botev 1 set
5 Accesorii de decorare sala H.Botev consiliu1 set
6 Servicii (Propunere de amenajare si dispunere a instalatiilor in sala, inginerie, documentatie, livrare, instalare, testare, configurare, scolarizare personal, punere in functiune) 1 set
Valoarea estimata fara TVA: intre 850, 000 si 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare , in cuantum de 10 000 lei, cu valabilitate de 120 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere care poate fi dovedita printr-un angajament ferm intre asociati, care sa confirme existenta resurselor tehnico-economice si profesionale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, formular 12A, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, formular 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 12C Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei sau similare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, Lichiditate, Solvabilitate, media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-acordul privind drepturile de introducere pe piata a echipamentelor, -dotarea tehnica;certificatul SMC ;
-operatorii economici vor respecta NTSPM in vigoare la nivel national;Pentru 1 contract de amploarea si complexitatea ofertei depuse- recomandari scrise din partea beneficiarului respectiv, -Formularului nr.12F ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 0238/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 11:00
Locul: Armand Calinescu nr.2 - 4, sector 2, Bucuresti, Bl.MILENIUM et. 6, , cam 601B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitul operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOSEAUA OLTENITEI NR. 107/111 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.3323564, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A - Oficiul juridic si contencios
Adresa postala: BL. MILLENIUM, STR. ARMAND CALINESCU NR. 2/4 SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011693, Romania, Tel.3035981, Fax: 3035980, Adresa internet (URL): www. transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2007 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer