Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare automotoare Desiro, AM seria 700, AM seria 900 si rame electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 88648/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare automotoare Desiro, AM seria 700, AM seria 900 si rame electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Depoul de locomotive Iasi, Depoul de locomotive Suceava, SELC Campulung Est
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 176, 665.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va avea termen de valabilitate de 4 luni; al doilea contract subsecvent va avea valabilitate de 8 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatarea si igienizarea automotoarelor si ramelor electrice cu asigurarea conditiilor sanitare necesare pentru transportul publicului calator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 176, 665.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=3.500 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl.priv.elig.in orig;
-decl.propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 in orig;
-certif.atestare fisc.priv.achit.obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig.sociale de stat in orig sau copie legalizata;
-certif.priv.plata taxelor si impozitelor locale in orig.sau copie legalizata;
-pt.pers.juridice romane-certif.constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca dom.de activ.al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art. 21 din Legea nr. 26/1990 in orig. sau copie legalizata;
-pt.pers.fiz.romane-autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata;
-pt.pers.fizice/juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers.juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.Nota: certificatele trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente-in copie;
-Decl.priv.informatii generale-in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista priv.princip.prestari de servicii in ultimii 3 (trei) ani, in orig;
-Decl.proprie rasp.ref.la efectivele medii anuale pers.angajat si cadre conducere, in orig;
-Decl.proprie rasp.ref.la dotari specif, util, instal, echip.tehnice de care poate dispune operatorul economic pt.indepl.coresp.contract;Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): dotare minima cf prevederi anexa 3 caiet sarcini
-Ofertantii vor prezenta propriul sistem de managem.al calit.pt.serv.salubr.AM Desiro, AM seria 700, AM seria 900 si rame electrice (cf standard ISO 9001) si responsabilitati personal propriu pt.calitatea serviciilor prestate;
-Ofertantii vor prezenta propriul sistem de manag.de mediu (cf.standard ISO 14001 sistemul de management de mediu) pt.salubriz.AM DESIRO, AM seria 700, AM seria 900 si rame electrice precum si responsabilitati personal propriu pt.asig.protectiei mediului;
-Ofertantii vor prezenta certificate de implementare si mentinere in prezent a sistemului de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala (SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005, OH SAS 18001:2004) in copie;
-Ofertantii vor prezenta autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic feroviar, eliberate de AFER, in conformitate cu prevederile OMT nr.290/2000, pt.salubriz.AM Desiro, AM seria 700, AM seria 900 si rame electrice valabile cel putin pana la 31.12.2009
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
46/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:00
Locul: RTFC IASI, B-DUL N.IORGA, NR.2, BIROUL DE ACHIZITII, CAM 108
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer