Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare automotoare si rame electrice la Depou CF Iasi, Depou CF Suceava Nord, SELC Campulung Est


Anunt de participare (utilitati) numarul 132642/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Moldova, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 0232230291, Email: [email protected], Fax: +40 0232230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare automotoare si rame electrice la Depou CF Iasi, Depou CF Suceava Nord, SELC Campulung Est
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Depou CF Iasi, Depou CF Suceava Nord, SELC Campulung Est (cu punct si la Vatra Dornei)
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare automotoare si rame electrice conform prevederi caiet sarcini si anexe la acesta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Depou Iasi:
salubrizare radicala interregio=36 AM Desiro;
salubrizare radicala regio=24 AM Desiro;
salubrizare normala interregio=1.116 AM Desiro;
salubrizare normala regio=372 AM Desiro;
salubrizare curenta regio=372 AM Desiro;
Depou Suceava: salubrizare radicala regio=12 AM seria 900+48 RE Z6100 (3unit);
salubrizare normala regio=372 RE Z6100 (3unit);
salubrizare curenta regio=372 RE Z6100 (3 unit);
SELC Campulung Est:
salubrizare curenta regio=1.116 RE Z6100 (3 unit);
Statia Vatra Dornei:
salubrizare normala regio=264 AM seria 900+744 RE Z6100 (3unit)
salubrizare curenta regio=264 AM seria 900.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 398.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=1.700, 00 lei; garantia de buna executie=5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2.1.Certificat eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei;2.2.Certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 (in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin Axinia - Director, Mihai Pavaluc - Contabil Sef, Octav Botez - Sef Divizie Exploatare, Adrian Hristov - Sef Serviciu ERMR);
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat;
Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la data de 30.06.2011 insotit de confirmarea de depunere la organele competente;2. Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; se va anexa minim o recomandare;
2. Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
4. Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;
5. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze;
6. Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, pentru serviciul de salubrizare a vagoanelor de calatori, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor;
7.Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei;
8. Certificat care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei.
Nota: in cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o executa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Moldova 47/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 10:00
Locul: Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Moldova
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. +40 0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer