Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare, curatare ferestre, curatare si intretinere cladiri pe raza de activitate a SRCF Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 92625/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Laurian.Oprescu, Tel.0268/ 410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare, curatare ferestre, curatare si intretinere cladiri pe razade activitate a SRCF Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In statiile CF de pe raza de activitate a SRCF Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 533, 350RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare, curatare ferestre, curatare si intretinere cladiri pe razade activitate a SRCF Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru -Estimarea suprafetelor ce urmeaza a fi salubrizate: 186.474 si 207.193 mp pentru salubrizare curenta, intervalul cuprins intre 41.052 si 45613 mp pentru salubrizarea generala si intervalul cuprins intre 24.056 si 26.728 mp pentru salubrizarea periodica.Supraf coresp.fiecarui lot in anexa B.
Cel mai mare contract subsecvent- Estimarea suprafetelor ce urmeaza a fi salubrizate : intre 25.003 si27781 mp pentru salubrizarea curenta si intervalul cuprins intre 4980 si 5532 mp pentru salubrizarea generala.Defalcarea pe loturi conf. cap.A.A.2. din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 5, 533, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP.const.prin orice instr.garantare art.86, 90 din HG 925/2006, viram.banc.cont RO35WBAN2511000041503245, BancaIntesaSanPaolo-Suc.Victoriei Buc, GP.pt fiecare lot in anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in sit. prevazute la art.180 si 181 certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat si sanatate, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator in termen de valabilitate, de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare generala din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anicorespunzator fiecarui lot in parte conf anexei B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara conform anexei B pentru fiecare lot in parte, incheiate si finalizate in ultimii trei ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 250.000 lei si care au avut ca obiect servicii de salubrizare, Recomandari din partea tuturor benefeciarilor serviciilor cuprinse in lista prezentata, Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG 34/2006, Informatii privind nr mediu de personal angajat in ultimii 3 ani si personalul de conducere, dotarile si utilajele folosite pt indeplinirea contractului, , Certificat de implementarea sistemului calitatii SR ISO 9001:2001, a celui de protectie a mediului ISO 14001 si a celui de sanatate si securitate ocupationala ISO 18001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE, Autorizatie AFER insotita de Agrement Tehnic, eliberate de AFER pt servicii de salubrizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf. cap.A pct. A5 din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2010 10:30
Locul: sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2009 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer