Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare curenta si generala a spatiilor din cadrul R.T.F.C. Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile R.T.F.C. Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 82090/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA Nr 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare curenta si generala a spatiilor din cadrul R.T.F.C. Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile R.T.F.C. Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Subunitatile RTFC Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare curenta si generala a spatiilor din cadrul R.T.F.C. Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile R.T.F.C. Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform:
Anexa 6 Centralizator suprafete salubrizareAnexa 7 Prestarea serviciului de spalat rufeAnexele fac parte din caietul de sarcini nr 223/2/150/2009
Valoarea estimata fara TVA: 221, 199RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare 4400 delei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib completata in conform cu Form A din Sect Formin orig, 2.Decl priv neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completata in conform cu Form B din Sect Form. in orig;3.Certif de atestare fiscala priv achitarea obligat exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS, valab la data deschiderii ofertei in orig sau copie legalizata.4.Certif priv plata taxelor si impozitelor locale, elib de Primaria locala, valabil la data deschiderii ofertei in orig sau copie legalizata.Pentru persoane juridice romane:
a) Certif constatator, in orig sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte, de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - dom de activ al ofertant corespunde obiectului proc;
- nu sunt inscrise mentiuni cu priv la aplic Legii nr. 85/2006 priv procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata, in orig sau copie legalizata.b) Aut si agrement AFER pentru prestatii de salubrizare spatii;Pentru persoane juridice straine: a) Doc edif. care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profes, in conf cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.b) Aut AFER sau document echivalent si Agrement AFER pentru prestatii de salubrizare spatii; Doc se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerile autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12. 2008 - in copieb) ultima balanta contabila in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Se va completa si depune, in original, Form C2 din Sect Form.Ofert trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare. Se vaanexa cate o recomandare emisa de benef la care se face referire in Form C2, in copie.b)decl pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in original;c)decl pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. in original;d)decl pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original;Se va completa si depune, in original, Form F din Sect Form.e)decl pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original; Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.f)declaratie pe propria raspunderereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii in original; Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, g)declaratii privind masurile de protectia muncii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;Standarde : Se vor prezenta, in copie certificate ISO 9001, ISO 14001/2005, OHAS 18001 sau documente doveditoare ca se afla in curs de implementare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform capitolului IV.2) din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 11:00
Locul: Terminalul BRM Regiune IV Sud-Vest Oltenia, Str. Brestei, Nr.21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer