Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 73297/06.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Dascalu, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul si subunitatile RTFC Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii:
Anexa 6 Centralizator suprafete salubrizareAnexa 7 Prestarea serviciului de spalat rufeAnexele fac parte din caietul de sarcini nr 241/1/65/2009
Valoarea estimata fara TVA: 93, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), valabil la data deschiderii ofertei , eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale , valabil la data deschiderii ofertei - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil pentru semestrul I 2008 in copieb) ultima balanta contabila in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand val, perioade de prestare, benef, indiferent daca acestia din urma sunt aut contract sau clienti privati. Prest de serv se confirma prin prezent de recomand din partea autorit ori a client privat benef.Se va completa si depune, in orig, Formul C2 din Sect Formul.Se vaanexa o recomand emisa de benef la care se face ref in Formul C2, in copie.b)decl pe prop raspref la echip tehn si la mas aplicate in vederea asig calit, precum si, daca este cazul, la resurs de studiu si cercet in orig;c)decl pe prop raspund ref la pers/organism tehnic de spec de care dispune sau al carui angajam de particip a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig control calit in orig;d)decl pe propria raspund ref la studiile, pregat prof si calif pers de cond, precum si ale pers responsab pentru indeplinirea contract de serv in orig;e)decl pe prop rasp ref la efectiv medii anuale ale personal angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani in orig;Se va completa si depune, in orig, Formul F din Sect Formul.f)decl pe prop rasp privind proport in care contract de serv urmeaza sa fie indepl de catre subcont si specializ acestora in orig;Se va completa si depune, in orig, Formul D din Sect Formul.g)Decl privind masur de prot a mediu pe care operat econom le poate aplica in timp indepl contract de serv;h)Decl privind masur de protect muncii pe care op econom le poate aplica in timp indepl contract de serv;i)Aut si agrement AFER pentru prestat de salubriz spatii , cladiri CF;j)Autoriz de mediu pentru firma, iar pentru punct de lucru se va obt ulterior.k)Stand de asig a calit: Se vor prezent, in copie certif care atesta implement sistem de calit ISO 9001/ 2001 sau document dovedit ca se afla in curs de implement.l)Stand de protect mediu: Se vor prezent, in copie certif care atesta implement sistem de management de mediu ISO 14001/2005 sau document dovedit ca se afla in curs de implement.m)Stand de asiga sanatatii operation: Se vor prezent, in copie certif care atesta implement sistem de manag al sanatatii operat OHAS 18001 sau docum doved ca se afla in curs de implement.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 11:00
Locul: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, Nr 221, CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2009 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer