Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 74719/02.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA Nr 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul si subunitatile RTFC Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare curenta si generala a spatiilor RTFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile RTFC Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii:
Anexa 6 Centralizator suprafete salubrizareAnexa 7 Prestarea serviciului de spalat rufeAnexele fac parte din caietul de sarcini nr 241/1/85/2009
Valoarea estimata fara TVA: 93, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib compl in conf cu Form A din Sect Form in orig;2.Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181compl in conf cu Form B din Sect Form. in orig;3.Certif de atestare fiscala priv achitarea oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigr sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), valab la data deschiderii candidaturii , elib de Dir Gen a Fin Pub si Contr Fin de Stat in orig sau copie legalizata.4.Certif priv plata taxelor si impozitelor locale , valabil la data desch candidaturii - elib de Primaria locala in orig sau copie legalizata. Pt pers juridice romane: a) Certif const, in orig sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de Of Reg Com de pe langa Trib teritorial, din care sa rezulte ca: - dom de activ al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise ment cu priv la aplic Legii nr. 85/2006 priv procedura insolventei, sau ca socse afla in incapacitate de plata, in orig sau copie legalizata.b) Aut si Agrement AFER pt prestatii de salubrizare spatii , cladiri CF;Pentru persoane juridice straine;a) Doc edif care sa dov o forma de inregist ca pers jurid sau de inregistr/atestare ori apartenenta profesionala, in conform cu prev legale din tara in care ofert este rezident.b) Aut AFER sau doc echiv si Agrement AFER pentru prestatii de salubrizare spatii , cladiri CF;Documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerile autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil pentru semestrul I 2008 in copie
b) ultima balanta contabila in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand val, perioade de prestare, benef, indif daca acestia din urma sunt aut contr sau clienti privati. Prestarile de serv se confirma prin prez de recom din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Se va compl si dep, in orig, Form C2 din Sect Form. Se vaanexa o recom emisa de benef la care se face referire in Form C2, in copie.b)decl pe propria raspundereref la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare in original;c)decl pe proprie raspundere ref la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in orig;d)decl pe propria raspundere ref la studiile, pregatirea prof si calif pers de conducere, precum si ale pers resp pentru indepl contr de serv in orig; e)decl pe propria raspundere ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in orig; Se va compl si depune, in orig, Form F din SectForm.f)decl pe propria rasp priv proportia in care contr de serv urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontr si specializarea acestora in orig;Se va comp si dep, in orig, Form D din Sect Form.g)Decl privind mas de prot a mediului pe care op economic le poate aplica in timpul indepl contr de serv;h)Decl priv mas de prot muncii pe care op economic le poate aplica in timpul indepl contr de serv;i)Stand de asig a calitatii: Se vor prez, in copie certif care atesta implementarea sist de calitate ISO 9001/ 2001 sau doc doveditoare ca se afla in curs de implementare;j)Stand de prot mediului: Se vor prez, in copie certif care atesta implementarea sist de management de mediu ISO 14001/2005 sau doc doved ca se afla in curs de implementare;k)Stand de asiga sanatatii operationale: Se vor prez, in copie certif care atesta implementarea sist de manag al sanatatii operationale OHAS 18001 sau doc doved ca se afla in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr. 221, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2009 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer