Licitatie Publica - Salubrizare dormitor si spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab si spalare lenjerii apartinand dormitoarelor din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab
Anunt de participare (utilitati) numarul 145516/02.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Manole, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii si Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare dormitor si spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab sispalare lenjeriiapartinand dormitoarelor din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare dormitor si spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab si spalare lenjerii din Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Automotoare si SELC Basarab.
Lot 1: Salubrizare dormitoare si spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare
Lot 2: Salubrizare dormitor si spatii administrative din SELC Basarab
Lot 3: Spalare lenjerii apartinand dormitoarelor din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare
Lot 4: Spalare lenjerii apartinand dormitorului din SELC Basarab
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
98310000-9-Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Salubrizare dormitoare si spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare - 655.338, 84 mp/an: A. Salubrizare dormitoare din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare - 400.083, 84 mp/an, din care: - Salubrizare dormitor Depoul Bucuresti Calatori: 292.032 mp/an- Salubrizare dormitor Remiza Automotoare: 108.051, 84 mp/anB. Salubrizare spatii administrative din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare - 255.255 mp/an, din care: - Salubrizare spatii administrative Depoul Bucuresti Calatori: 233.835 mp/an- Salubrizare spatii administrative Remiza Automotoare: 21.420 mp/an;Lot 2: Salubrizare dormitor si spatii administrative din SELC Basarab - 94.030, 92 mp/an- Salubrizare dormitor SELC Basarab: 50.043, 36 mp/an- Salubrizare spatii administrative SELC Basarab: 43.987, 56 mp/an;Lot 3: Spalare lenjerii apartinand dormitoarelor din Depoul Bucuresti Calatori si Remiza Automotoare - 29.772 Kg/an, din care: - Spalare lenjerii apartinand dormitorului Depoului Bucuresti Calatori: 21.540 kg/an- Spalare lenjerii apartinand dormitorului Remizei Automotoare: 8.232 kg/an;Lot 4: Spalare lenjerii apartinand dormitorului din SELC Basarab - 7.560 kg/an;
Valoarea estimata fara TVA: 325, 982.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani; curs mediu anual lei/euro 2010 1 euro=4, 2099 lei; 2011 1 euro=4, 2379 lei; 2012 1 euro=4, 4560 lei.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil la 31.12.2012.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2012, insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printro declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform solicitarilor Documentatiei de atribuire
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, la candidat, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, la candidat, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 115/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, bdul Dinicu Golescu nr. 38, etaj IV, Sala de Consiliu, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a candidaturii: 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Orice candidatura valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a candidaturii, prelungirea acestei perioade. b.candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii c.candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. - Limba de redactare a candidaturii si a propunerii tehnice si financiare - Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. - In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 278^1*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma aferenta pentru lot 1.Valoarea centralizata pentru codul CPV aferent achizitiei pe anul 2013 depaseste pragul de cerere de oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 16:34