Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SALUBRIZARE LOCOMOTIVE RTFC IASI


Anunt de participare (utilitati) numarul 4021/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Adresa postala: RTFC IASI, B-DUL NICOLAE IORGA NR. 2, ET. 1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700269, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII, Tel.0232/276205, In atentia: LUCHIAN MIHAI, Email: [email protected], Fax: 0232/276205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SALUBRIZARE LOCOMOTIVE RTFC IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: DEPOUL CF IASI; DEPOUL CF SUCEAVA; SELC BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare locomotive cu asigurarea materialelor, sculelor, uneltelor, utilajelor, etc., necesare acestui tip de serviciu si asigurarea fortei de munca pregatita sau calificata pentru prestarea acestui serviciu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare locomotive RTFC Iasi, la trei subunitati, cu asigurare permanenta 24 ore/zi, pentru 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.04.2007 pana la 11.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 2500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE INREGISTRATA/AUTENTIFICATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie pe proprie raspundere; b)certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat, locale; c)cazier judiciar - administrator. d) Certificat constatator emis de ORC, - domeniul de activitate; - nu sunt mentiuni la Legea nr. 64/1995.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani (trebuie sa fie egala sau mai mare decat 400.000 lei, echivalentul a 118.000 euro) completare formular nr. 12K; - bilantul contabil (sau extrase de bilant) la 31.12.2006, vizat ori inregistrat de organele competente; - capacitatea financiara a efertantului (conform formular 12L).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- contracte de prestari salubrizare vagoane sau locomotive (minimum 3); - acreditare pt. sistemul integrat de management calitate mediu sanatate; - resursele tehnice; - resurse umane; - autorizatie AFER si agrement tehnic AFER pt. servicii si materialele folosite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, cec, op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE IN SCRIS.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260060, Email: [email protected], Fax: 0232.255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data deschiderii ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII - RTFC IASI
Adresa postala: IASI, B-DUL NOCOLAE IORGA NR. 2, ET. 1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700269, Romania, Tel.0232.276205, Email: [email protected], Fax: 0232.276205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer