Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara la vagoanele de calatori, automotoare si rame electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 93660/01.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara la vagoanele de calatori, automotoare si rame electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: RTFC Craiova, conform caietelor de sarcini nr. 521/a1/707/2008 si nr. 10/22/RN/462/15.10.2008
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara la vagoanele de calatori, automotoare si rame electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara la vagoanele de calatori, automotoare si rame electrice
Valoarea estimata fara TVA: 446, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare 8900 delei, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib completata in conf cu Form A din Sect Formin orig;2.Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006 compl in conform cu Form B din Sect Form.in orig;3.Certif de atestare fiscala priv achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), val la data deschid of, eliberat de DGFPCFS in orig sau copie legaliz;4.Certif priv plata taxelor si impozitelor locale, val la data deschid of, elib de Prim locala in orig sau copie legaliz;5.Pt pers juridice romane: a)Certif constatator, in orig sau copie legaliz emis, cu cel mult 30 zile inainte de data deschid of, de ORC de pe langa Trib terit, din care sa rez ca: - dom de activit al ofertant coresp obiect procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic Legii nr. 85/2006 priv proced insolventei, sau ca socse afla in incapacitate de plata, in orig sau copie legaliz;b)Aut si Agrement AFER pentru prest serv de salubrizare a vagoanelor de calatori, in vigoare la data licitatiei.6.Pt pers jurid straine: a)Doc edif care sa dovedeasca o forma de inregistr ca pers juridica sau de inregistr/atestare ori apartenenta profes, in conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;b)Aut AFER sau doc echiv si Agrement AFER pentru prestarea serv de salubrizare a vagoanelor de calatori, in vigoare la data licitatiei;Doc se vor prezenta in copie legaliz, anexandu-se si trad autorizate in lb romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ultimul bilant contabil in copie
b) ultima balanta contabila in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare b)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiin original;c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original; Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare.d)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezenu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza.e)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in original;f)declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiin original;g)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2010 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer