Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare radicala,normala,curenta si intermediara a vagoanelor de calatori,automotoarelor si ramelor electrice din Revizia Vagoane Buzau


Anunt de participare (utilitati) numarul 116166/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Galati, Str Domneasca nr.51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0236/415985, In atentia:  Manghiuc Liliana, Email:  [email protected], Fax:  0236/415985, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori, automotoarelor si ramelor electrice din Revizia Vagoane Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia Vagoane Buzau
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori, automotoarelor si ramelor electrice din Revizia Vagoane Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini nr.521/a1/707/2008 si 10/22/RN/462/2008 atasate documentatiei, nr. mediu lunar vagoane echivalente de salubrizat: salubrizare radicala=30 vagoane;salubrizare normala= 1020 vagoane;salubrizare curenta= 180 vagoane;salubrizare intermediara= 560 vagoane.
Valoarea estimata fara TVA: 267, 102RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 5300 lei.garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in situatiile prev.la art.181, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta , certificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare contabila la 30.06.2010, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, insotita de un contract de prestatii salubrizare vagoane pentru o revizie de vagoane(copie) si o recomandare (original)ptr. acest contract emisa cu cel mult 30 zile inainte de data desf. procedurii , declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani, decl.referit.la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
declaratie priv.conditiile de munca si protectia muncii, declaratie privind conditiile priv.masurile de protectie a mediului de care a tinut cont la elab. ofertei, Decl.priv.proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti;Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar pentru serviciul salubrizarea vagoanelor de calatori sau echivalente, in copie, documente eliberate si vizate de AFER Bucuresti, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei.NedetinereaAutorizatiei de furnizor feroviar , a Agrementului tehnicferoviar sau a echivalentelor, in conformitate cu solicitarile de mai sus, atrage dupa sinedescalificarea ofertantului.Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2001, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2007 sau echivalente, pentru prestarea serviciilor de salubrizare , valabile pe perioada de valabilitate a ofertei.Nedetinerea acestor certificate sau a echivalentelor lor, duce la descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC GALATI 5/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 13:00
Locul: sediu RTFC Galati, str.Domneasca nr.51 , camera 83, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro Observatie: "SNTFC CFR CALATORI SA "nu incheie/atribuie acord cadru/contract(lucrari, furnizare, servicii)aferente infrastructurii de transport de interes national .ofertele se depun la RTFC Galati, Str.Domneasca nr.51, camera 77, pana la ora 11, 00-11.03.2011.Plata catre prestator se va efectua in termen de 30 de zilede la data primirii facturii. Contractul de servicii va fi incheiat pentru perioada 01.04.2011-31.12.2011, respectiv 9 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str.Stavropolios nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic -RTFC Galati
Adresa postala:  Str.Domneasca nr.51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236/415985, Fax:  0236/415985
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer