Licitatie Publica - Salubrizare si curatenie spatii, dormitoare si spalat lenjerie la Statia Brasov Calatori, Statia CF Fagaras si Statia CF Racos
Anunt de participare (utilitati) numarul 135329/08.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Str. Iuliu Maniu, Nr. 45 A, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500091, Romania, Punct(e) de contact: S.T.F.C. BRASOV, Tel. +40 730119753, In atentia: Sebastian Pipos, Email: [email protected], Fax: +40 268/477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare si curatenie spatii, dormitoare si spalat lenjerie la Statia Brasov Calatori, Statia CF Fagaras si Statia CF Racos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Statia Brasov Calatori, Statia CF Fagaras si Statia CF Racos, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL: ?Salubrizare si curatenie spatii, dormitoare si spalat lenjerie la Statia Brasov, Statia Fagaras si Statia Racos?
- Durata contractului de achizitie publica: 12 luni- Garantia de buna executie :5%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
salubrizare dormitoare si grupuri sanitare aferente, spalare lenjerii de la dormitoare, spalage geamuri de la usi de acces si ghisee de vanzare bilete, salubrizare vestiare conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 99, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul, in conformitate cuart. 11 alin.4) si 5) din H.G. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original
6.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata .NOTA: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa respecte prev.OG.nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Ofertantii ? persoane juridice romane ? trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica prestatorul serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini sa prezinte Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica sau Agrement Tehnic Feroviar, eliberate de AFER pentru servicii de salubrizare spatii C.F., in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Ofertantii ? persoane juridice straine ? trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini si prevederile OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2010informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executarii, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract de prestari de servicii similare.
b)declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor
c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
d)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ? in original;
e)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ;
f)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
g)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFCBV 01/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertanilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data, ora si locul deschiderii ofertelor : conform anuntului de participare .la sediul Sucursalei de TransportFeroviar de Calatori Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 45 A, cam. 204 (sala de consiliu), loc. BrasovConditii pentru participantii la sedinta de deschidereFiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.Presedintele comisiei are dreptul, sa dispuna evacuarea din sala a participantilor, a insotitorilor acestora sau a spectatorilor, care prin comportamentul lor impiedica buna desfasurare a procedurii.PRECIZARI PENTRU OFERTANTUL CASTIGATORIn cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de achizitie publica in conditiile de baza impuse prin documentatia procedurii, in termenul prevazut, la pretul de atribuire sau/si de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care prezinta documentele de calificare solicitate in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, sub sanctiunea descalificarii ofertantului, are obligatia sa prezinte aceste documente in original sau copie legalizata, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante.PRECIZARI FINALEPrezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Brasov
Adresa postala: str. IULIU MANIU nr. 45A, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500091, Romania, Tel. +40 268410233/144533, Fax: +40 268477063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 09:43