Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare si dezinfectie vagoane calatori la Revizia de vagoane Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 118200/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0232-230291, Email:  [email protected], Fax:  0232-230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare si dezinfectie vagoane calatori la Revizia de vagoane Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 003, 812.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente cu valabilitate 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare si dezinfectie vagoane calatori conform prevederi caiet sarcini+completari la acesta si extras din norma tehnica feroviara NTF 56-001:2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizare si dezinfectie vagoane calatori: minim 14.628 vag, maxim 175.536 vag.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 003, 812.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=60.000 lei;Garantia de buna executie=5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.proprie rasp.priv.eligibilitatea; Decl.propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute inart.5, alin.1 din Legea 21/1996 privind concurenta; Certif.constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rez.ca dom.de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii; Certif.de atest.fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib.de DGFPCFS; Certif.priv.plata taxelor si impozitelor locale; Cazier fiscal societate; Cazier judiciar reprezentant legal ofertant(semnatarul decl.priv.eligib.); Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP); Interogarea centralei de risc bancar (CRB).
Nota: Certificatele si documentele mentionate treb.sa fie valabile la data desch.ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Raportare contabila la 30.06.2010, inregistrata la organele competente;2.Fisa de informatii generaleNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Val.minim impusa pentru cifra de afaceri pentru ultimii 3 (trei) ani=2000000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie AFER si Agrement Tehnic aferent pt.salubrizare si dezinfectie vagoane calatori conform OMT 290/2000 coroborat cu OMT 791/2007;
2. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echiv.pt.servicii de salubrizare si dezinfectie vagoane valabile pe 2011;3.Decl.propria rasp.priv.lista princip.servicii prestateNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.se va prezenta minim un contract incheiat pt servicii de salubrizare si dezinfectie vagoane calatori in valoare de minim 1000000 lei;b.Recomandare (document constatator) de la minim un beneficiar pt salubrizare si dezinfectie vag.calatori;
4.Decl.pe proprie rasp.ref.la efectiv.medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducereNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va demonstra ca are pers.specializat in domeniu;b.Ofertantul va face dovada ca are cel putin 100 de angajati cu contract de munca la 30.06.2010;c.Ofertantul va face dov.detinerii unui contract cu Medic medicina muncii;d.Ofertantul va face dov.pt.instruirea personalului la PM si PSI;5.Decl.propria rasp.priv.dotarileNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va face dov.detinerii echipament folosit.6.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea obligatiilor referitoare la conditii de munca, protectia muncii, situatii de urgenta si protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 6/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 10:00
Locul: Iasi, B-dul Nicolae Iorga nr. 2, etaj 1, Birou Achizitii, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala:  Bdul. Nicolae Irga, nr. 2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer