Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare spatii administrative si dormitoare de personal in subunitatile STFC Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 136100/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu OTIP, Tel. +40 256200476, In atentia: ing. Popescu Aluna, Email: [email protected], Fax: +40 256200476, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
STFC Timisoara
Adresa postala: Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 256200476, In atentia: Gheorghe Prediscan, Email: [email protected], Fax: +40 256200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare spatii administrative si dormitoare de personal in subunitatile STFC Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Subunitati ale STFC Timisoara conform Caiet Sarcini
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare spatii administrative efectuate conform caiet de sarcini atasat si anexele acestuia in vederea asigurarii de conditii igenico sanitare in spatiile STFC Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de Sarcini si Anexe aferente, atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 619, 431.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 6814 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, va fi emisa in numele si pt.liderul asocierii.Garantia poate fi constituita prin: - OP in cont RO34BPOS36003308034ROL01deschis la BANCPOST Timis emis astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma sa apara in extrasul de cont mentionat; pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie;
- scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante ? formular model, in original;
- orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va efectua conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul model transmis la fax 0256-200476. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare. In situatia in care garantia de buna executie (5% din valoarea contractului fara TVA) se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschiude la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hot. nr. 1045/19.10.2011.De regula garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract, conf. art. 90 alin (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180;
2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Alexandru Silvasan ? Director; Elena Mihalcioiu ? Contabil Sef; Popa Ioan ? Sef Serviciu AAA; Smultea Traian ? Sef Birou Juridic; Gligu Eugenia ? Sef Serviciu Contabilitate.
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de DGFPCFS;6) Certificat privind privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala in luna anterioara celei iun care se depun ofertele; 1) Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
2)Declaratie pe proprie raspundere ca societatea prestatoare va avea personal calificat.
Nota: In situatia in care la licitatie, se prezinta documentul in forma conform cu originalul, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12.2010 - copie lizibila, semnata si stampilata de organele abilitate "conf. cu originalul";
b) informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Formular model din Sectiunea Formulare - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista a princip. servicii similare exec. in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioada si locul prestatiei serviciilor, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt autoritati contr. sau clienti privati;
b) Decl pe pr ras ref la utilajele, inst, echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii, de care poate dispune op ec pentru indepl coresp a contr de servicii ;
c) Decl pe propr rasp ref la efectiv medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
d) Declaratie pe propria raspundere referitoare la subcontractanti.
Formulare model din Sectiunea Formulare - in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, conform art.5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Bulgara
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d, din OUG 34/2006). Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv; In cazul in care doua sau mai multe oferte, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr. 2a, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 723335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer