Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare spatii in care isi desfasoara activitatea personal apartinand RTFC Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 116274/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0232-230291, Email:  [email protected], Fax:  0232-230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare spatii in care isi desfasoara activitatea personal apartinand RTFC Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Spatii ale subunitatilor RTFC Iasi din statiile CF: Suceava, Putna, C-lung. Moldovenesc, Iasi, Pascani, Crasna, Husi, Bacau, Piatra Neamt, Bicaz si sediul RTFC Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea curateniei in spatiile subunitatilor apartinind RTFC Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 71, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1400 lei; Garantia de buna executie 6% din val contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie proprie raspundere priv.eligibilitatea-formular F 1, original;
2.Declaratie propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prev.la art.181 din OUG 34/2006, in orig;
3.Certificat de atestare fiscala priv.obligatiile exigibile catre buget stat si bugete asigurari sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-in orig sau copie legaliz;
4.Certificat priv. plata taxelor si impozitelor locale elib.de Primaria locala-in orig. sau copie legal;
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-F2 in orig;
6.Decl.proprie rasp.priv.art.5, alin.1 din Legea 21/1996 priv.concurenta-F3 in orig;
7.Cazier fiscal pt.societate?in orig.sau copie legalizata;
8.Cazier judiciar pt.reprezentant legal ofertant (semnatar declaratie priv.eligibilitatea)-in orig.sau copie legal;
9.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art.21 din Legea 26/1990-in orig.sau copie legaliz.Nota: Certificatele si documentele mentionate trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Raportare contabila la 30.06.2010 inregistrata la organele competente, in copie lizibila;
2. Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasacifra de afaceri pe ultimul an cel putin 75.000 lei - formular F 4, in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie propria raspundere priv.lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-formular F 5, in original si: prezentarea a minim un contract, in copie, incheiat pt.servicii de salubrizare spatii in cladiri cu specific feroviar si prezentarea a minim o recomandare aferenta;
2.Autorizatie AFER si Agrement Tehnic aferent pt.salubrizare statii de cale ferata, spatii in cladiri cu specific feroviar, conf.prev.OMT 290/2000 coroborat cu OMT 791/2007; autorizatia AFER si agrementul tehnic aferent trebuie sa fie valabile cel putin pt.anul 2011;
3.ISO 9001 ? pentru servicii de salubrizare valabil (cel putin) pt. anul 2011;
4.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut sau nu are litigii cu SNTFC CFR Calatori SA ? in original;
5.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular F 6, in original;
6.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de salubrizare spatii-formular F 7, in original;
7.Dovada detinere contract cu Medic medicina muncii?copie contract;
8.Dovada pt.instruirea personalului la protectia muncii si PSI?decl.propria raspundere pt.serviciu intern?formular F8 in orig. sau pt serviciu extern se va prezenta copie contract;
9.Decl.pe propria raspundere priv. masurile de protectie a mediului?F 9 in orig;
10.Decl.de acceptare conditii contractuale-F 10 in original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 4/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 10:00
Locul: RTFC Iasi, B-dul N.Iorga, nr.2, Et.1, cam 108, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic RTFC Iasi
Adresa postala:  B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer