Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare spatii pentru personal din cadrul subunitatilor RTFC Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 114678/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de Achizitii, Tel. 0232/230291, Email:  [email protected], Fax:  0232/230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare spatii pentru personal din cadrul subunitatilor RTFC Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Subunitati RTFC Iasi din statiile CF: Iasi, Pascani, Suceava, Putna, C-lung Moldovenesc, Bacau, Piatra Neamt, Bicaz, Crasna, Husi si Sediul RTFC Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea curateniei in spatiile subunitatilor apartinind RTFC Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 71, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1420 lei; Garantia de buna executie 5% din val contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea - formular F 1, in original;
2. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular F 2, in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata;
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata;
5. Certificat de cazier fiscal societate ? in original sau copie legalizata;
6. Cazier judiciar pentru administratorul (semnatarul declaratiei privind eligibilitatea)societatii ? in original sau copie legalizata.
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art. 21 din Legea nr. 26/1990 - in original sau copie legalizata;Nota: a) Certificatele si documentele mentionate trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila;
2. Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - formular F 3, in original; Cifra de afaceri pe ultimul an 75.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie AFER si Agrement Tehnic aferent pentru ?Salubrizare statii de cale ferata, spatii in cladiri cu specific feroviar? valabila cel putin pentru anul 2011;
2. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ? pt. servicii de salubrizare valabil cel putin la data deschiderii ofertelor;
3.Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate inultimii 3 (trei) ani - formular F4, in original; experinta similara: ofertantii vor prezenta cel putin 1 (unu) contract, in copie, incheiat pentru servicii de salubrizare, spatii in cladiri cu specific feroviar;
4. Recomandare de la cel putin un beneficiar (document constatator) ? F 4a, in original;5. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut sau nu are litigii cu SNTFC ?CFR Calatori? SA ? in original;
6. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; ofertantul va face dovada detinerii de personal specializat in domeniu - formular F 5a, in original;7. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile; ofertantul va face dovada detinerii echipamentului folosit pentru ?Salubrizare statii de cale ferata, spatii in cladiri cu specific feroviar??formular F 5b, in original;
8. Ofertantul va face dovada detinerii unui contract cu Medic medicina muncii ? copie contract;
9. Ofertantul va face dovada pentru instruirea personalului la Protectia muncii si PSI - declaratie pe propria raspundere pt serviciu intern sau pentru serviciu extern se va prezenta copie contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi2/2011.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 10:00
Locul: RTFC Iasi, B-dul N.Iorga, nr.2, Et.1, cam 108, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic RTFC Iasi
Adresa postala:  B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232/ 221410, Fax:  0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer