Licitatie Publica - Salubrizare spatii Sectii L de pe raza "Sucursalei CREIR CF" Cluj
Anunt de participare (utilitati) numarul 138019/07.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala CREIR CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. +40 264598869, Email: [email protected], Fax: +40 264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare spatii Sectii L de pe raza "Sucursalei CREIR CF" Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sectiile L de pe raza Sucursalei CREIR CF Cluj: L3 Cluj, L5 Oradea, L6 Satu Mare, L7 Dej, L8 Bistrita, L9 Sighet
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 858 si 222, 864RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente, pentru fiecare lot in parte, pe o durata de trei luni, cantitatile de salubrizare fiind cele din caietul de sarcini si Anexa 1 la caietul de sarcini, functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatiile constau in efectuarea serviciilor de salubrizare in Sectia L3 Cluj, L5 Oradea, L6 Satu Mare, L7 Dej, L8 Bistrita, L9 Sighet de pe raza Sucursalei CREIR CF Cluj, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si legislatiei in vigoare -6 loturi.Valoarea celui mai mare contract subsecvent care se va incheia pe fiecare lot este: lot 1- Sectia L3 Cluj - 8013lei; lot 2-Sectia L5 Oradea - 4230lei; lot 3-Sectia L6 Satu Mare - 3636lei;lot 4-Sectia L7 Dej - 4005lei; lot 5-Sectia L8 Bistrita - 4263lei;lot 6- Sectia L9 Sighet - 3711lei;Acestea reprezinta valorile contractelor subsecvente ce se vor incheia pe fiecare lot in parte pe trei luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizarea spatiilor Sectiilor L de pe raza Sucursalei CREIR CF Cluj: Sectia L3 Cluj, Sectia L5 Oradea, Sectia L6 Satu-Mare, Sectia L7 Dej, Sectia L8 Bistrita, Sectia L9 Sighet conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 858 si 222, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru fiecare lot in parte conform Anexei B. Cuantumul garantiei de participare aferenta fiecarui lot : lot1-1280 lei, lot2-675 lei, lot3-580 lei, lot4-640 lei, lot5-680 lei, lot6-590 lei. Daca se depun oferte pe mai multe loturi valorile se insumeaza.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, modificata si completata prin OUG nr. 27 din 26.01.2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si anume, 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. (2) Garantia de participare se poate constitui si prin: a) ordin de plata sau fila CEC, in contul Sucursalei CREIR CF Cluj, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor b) chitanta, la casieria SRCF Cluj, numai daca suma depusa nu depaseste 5.000 lei In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Pentru societatile care se incadreaza in categoria IMM-urilor, garantia de participare la procedura de achizitie va fi insotita de declaratia privind statutul de IMM. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006 Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular B1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B2 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, respectiv: Ministerul Finantelor Publice ? D.G.F.P.C.S. si Consiliul Local), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localePentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Declaratie conform prevederilor Ordinului 314/2010 - - Formularul 1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat) )- in originalDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul B3 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat) )- in original.In cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti- Suc. ?CREIR CF ? Cluj sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire): ?ing.Dumitru Mateas - director, ec. Marcela Clitan contabilul sef, ing.Dumitru Bucur- sef Divizie Linii, ch. Aron Pop- sef serviciu Comercial, jr. Simona Bolboaca - sef Oficiul juridic. Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), emis cu max.30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original /copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie- Autorizatia de furnizor feroviar si Agrementul Tehnic, eliberate de AFER pentru prestarea serviciilor de salubrizare spatii CF, conform cu OMT 290/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? copie conform cu originalul, valabile la data depunerii ofertelor.Operatorii economici care declara subcontractanti de specialitate pentru parti din contract, vor prezenta Autorizatiile si agrementele tehnice eliberate de AFER, numai in numele ofertantului. AUTORIZATIA SI AGREMENTUL TEHNIC trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante- Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);??Fisa de parteneriat?;??Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului, care sa garanteze posibilitatea de prestare a serviciilor.
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de prestare a serviciilor urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Ofertantul va indica in oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul derularii contractului nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani(impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei). Lista va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si va fi insotita de copii ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor prezentate in Formularul B7 in scopul dovedirii experientei similare; procesul verbal de receptie aferent contractului, in copie, ,conform cu originalul", recomandari, documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii experientei similare solicitate. Demonstrarea experientei similare se face conform Anexei B.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind utilajele performante utilizate pentru efectuarea prestatiei de salubrizare, dotarea cu utilaje mecanizate pentru spalat suprafete interioare/exterioare: - aspiratoare pentru curatat si spalat covoare, mochete, etc. - scari telescopice de minim 6m, pentru salubrizarea suprafetelor aflate la inaltime. Dotarea tehnica declarata trebuie insotita de documente doveditoare: factura fiscala de achizitie a utilajului, contract de leasing, documente contabile care sa ateste inregistrarea utilajului in evidentele firmei sau alte forme de punere la dispozitie.
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190, alin(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII -Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 ? 2008, in copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul", sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI Prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001, NOTA: 1.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului. 2.Pentru confirmarea asigurarii unui nivel corespunzator al mediului, poate fi prezentat si un document in care sa se precizeze faptul ca a avut loc un audit de certificare si ca urmeaza a se emite in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
41/F/AP//2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Cluj, Cluj-Napoca, P-ta Avram Iancu, nr.17, et.I, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: daca doua sau mai multe oferte contin in cadru propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus oferta cu pretul cel mai mic, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere finalciara are pretul cel mai scazut. In cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, suma, in conformitate cu art.278 indice 1, din OUG nr.34/2006 .In conformitate cu prevederile HG 925/2006 art. 11 alin (4), pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei CREIR CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 0264430468, Email: [email protected], Fax: +40 0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 09:14