Licitatie Publica - Salubrizare statii CF de pe raza Sucursalei Regionale CF Cluj
Anunt de participare (utilitati) numarul 96106/16.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel.0264598869, Email: [email protected], Fax: 0264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare statii CF de pe raza Sucursalei Regionale CF Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Statiile CF: Alesd, Ilva Mica, Dej Triaj, Halmeu, Satu Mare, Satu Mare Sud
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 640.49 si 397, 123.92RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului-cadru, se vor incheia contracte subsecvente pe trei luni, in functie de necesitati si posibilitatea de finantare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare in statiile CF de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizare in statiile CF de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Cluj
Valoarea estimata fara TVA: intre 49, 640.49 si 397, 123.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lotul 1 - 60lei; lotul 2 - 120lei; lotul 3 - 60lei; lotul 4 - 180lei; lotul 5 - 60lei; lotul 6 - 60lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii Divizia Patrimoniu 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a personalului principal de conducere privind situatie personala (eligibilitatea), formular B1 in original, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular B2 in original, declaratie privind calitatea de participant la procedura(ofertant, subcontractant, asociat) formular B3 in original, certificatul de inregistrare la registrul comertului, certificatul constatator de la Registrul comertului, Autorizatia de furnizor feroviar insotita de Agrementul Tehnic pentru serviciul supus achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului, formular B4 in original, bilantul contabil vizat si inregistratla data de 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de prestare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti, datele de recunoastere a subcontractantilor, formular B6 in original(formularul se va completa corespunzator si cand nu sunt indeplinite parti de contract de catre subcontractanti), lista principalelor prestari de servicii similare, formular B7 in original, recomandari pentru cele mai importante prestari de servicii, formular B8 in original, declaratie privind numarul mediu de personal, formular B9, declaratie privind dotarea tehnica, formular B10, SR EN ISO 9001-2001-copie, SR EN ISO 14001-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1(una), Durata rundei de licitatie: 1 zi(24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2010 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini se afla atasate la prezentul anunt de participare, rubrica Documentatie de atribuire si cuprinde: Fisa de date a achizitiei, Formulare si Modelul de contract
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.11, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regionalei CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264430468, Email: [email protected], Fax: 0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 08:46