Licitatie Publica - Salubrizare statii CF din raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galati - obiective aferente Regulatorului de Circulatie CF Adjud
Anunt de participare (utilitati) numarul 141122/13.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Silvica Mihalache, Tel. +40 236340760, Email: [email protected], Fax: +40 236340760, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare statii CF din raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galati - obiective aferente Regulatorului de Circulatie CF Adjud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galati- in statiile CF aferente Regulatorului de Circulatie RC Adjud: Focsani, Marasesti, Adjud, Salina, Tecuci, Comanesti, Onesti, Tecuci Nord
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 016.1 si 1, 192, 064.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia 4 contracte subsecvente cu o durata de maxim 6 luni, functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, pe fiecare lot este: 66893, 20lei - Lot 1, 47307, 30lei - Lot 2, 49133, 20lei - Lot 3, 12327, 80lei - Lot 4, 45273, 60lei - Lot 5, 21242, 60lei - Lot 6, 41138, 40lei - Lot 7, 14700lei-lot 8
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea si mentinerea curateniei in spatii destinate publicului calator sau activitatii de exploatare, pentru respectarea normelor legale de igiena si sanatate publica, de protectie a mediului si a consumatorului, prevazuta de legislatia in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizare statii CF si spatii in cladiri cu specific feroviar aferente RC Adjud, operatiile fiind grupate si detaliate in caietul de sarcini. Volumul prestatiilor (cantitati maxime pentru fiecare acord cadru) si tipul acestora sunt prevazute in anexa 6 la caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte. Cantitatile minime ale acordului cadru se determina prin impartirea la 4 (nr contracte subsecvente) a acestor cantitati maxime, fiind egale cu cantitatile maxime ale unui contract subsecvent. Cantitatile minime ale contractului subsecvent pentru fiecare tip de salubrizare si subansamblu, se determina prin impartirea la 6 (nr luni pt un contract subsecvent) a cantitatilor maxime ale unui contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 016.1 si 1, 192, 064.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 23841, 25lei, astfel: 5351, 45lei-lot 1, 3784, 58lei-lot 2, 3930, 65lei-lot 3, 986, 22lei-lot 4, 3621, 88lei-lot 5, 1699, 40lei-lot 6, 3291, 07lei-lot 7, 1176lei-lot 8 si este irevocabila. Echivalenta lei/euro se va stabili la cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR si valabil in data publicarii anuntului de participare pentru prezenta procedura. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume-vor prezenta GP insotita de declaratia privind statutul de IMM. Pd de valabilit a GP este egala cu cea a ofertei ( 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP va fi constituita prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (Formularul 11 din Formulare), in contul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati - IBAN nr. RO23 CARP 0180 0031 8299 RO06 deschis la Banca Comerciala Carpatica ? Sucursala Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta (recomandabil din Romania) pana la data deschiderii ofertelor. Daca ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conf. cu art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, suma de 2675, 72 lei pentru lot 1, 1892, 29 lei pentru lot 2, 1965, 32 lei pentru lot 3, 1810, 94 lei pentru lot 5, 849, 70 lei pentru lot 6, 1645, 53 lei pentru lot 7. GBE se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea GBE se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006, modificata si completata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale Sucursalei C.R.E.I.R. C.F. Galati, pozitia in programul anual de achizitii publice pe anul 2012 al CN CF CFR-SA este 6.B.2.7.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare (Form.44 din Formulare) in original, cu specificare lider de asoc si parte de contract executata de fiecare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz);
7. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (Consiliul local) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz).
NOTA 1: In cazul in care ofertantul are datorii, acesta are obligatia sa depuna dovezile reesalonarii acestora:
- conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat ? original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul;
-toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari - original / copie legalizata /copie lizibila conform cu originalul
NOTA 2:1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c indice 1) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.4.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume ofertantul/ candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului teritorial, cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz). Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul), in original. Dovada privind calitatea de I.M.M. este necesara in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie si se va realiza astfel:
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
3. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, insotita de agrement tehnic feroviar pentru serviciul feroviar critic ?salubrizare statii de cale ferata si spatii in cladiri cu specific feroviar?.Autorizatiile si agrementele AFER trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Aceste autorizari se vor prezenta de catre ofertant./asociat, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vizele anuale. Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata indeplinita, daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
4. Autorizatie/acordul/avizul de mediu pentru activitatea desfasurata, conform OUG nr. 195/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data limita de depunere a ofertelor (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vizele anuale).
5. Declaratie angajament, in original, prin care ofertantul/asociatul/subcontractantul isi ia obligatia ca in cazul expirarii autorizatiei AFER / agrementului tehnic AFER / autorizatiei de mediu / acord de mediu pe perioada de derulare a contractului, sa procedeze la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
2. Ca cerinta minima ofertantul va demonstra o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare de minimum 133786 lei - Lot 1, 94614 lei - Lot 2, 98266 lei - Lot 3, 24655 lei - Lot 4, 90547 lei - Lot 5, 42485 lei - Lot 6, 82276 lei - Lot 7, 29400 lei - Lot 8.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
3. Bilanturile contabile din anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze (Formular 12G din Formulare, in original), precum si, dupa caz acordurile de subcontractare (Formular 5 din Formulare). Ofertantul va indica partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, specializarea si ponderea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Subcontractantul raspunde pentru executarea defectuoasa a contractului de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata AC pentru modul de indeplinire a oblig. contractuale. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 1 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat suprafete exterioare, cu capacitatea de spalare cumulata de min 4500mp/h; 2) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat pardoseli placate cu capacitate de spalare cumulata de min 5000mp/h; 3) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitate de curatare cumulata de min 2500mp/h; 4) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF- 2buc; 5) aspirator pt curatat si spalat covoare, mocheta, tapiterie-3buc; 6) scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor- 2buc
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 2 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat suprafete exterioare cu capacitatea de spalare cumulata de min 4500mp/h; 2) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitatea de curatare cumulata de min 2500mp/h; 3) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF-1buc; 4) aspirator pt curatat si spalat covoare, mocheta, tapiterie - 1buc; 5) scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor - 2buc.
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 3 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat suprafete exterioare cu capacitatea de spalare cumulata de min 4500mp/h; 2) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat pardoseli placate cu capacitatea de spalare cumulata de min 2500mp/h; 3) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitatea de curatare cumulata de minim 2500mp/h; 4) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF- 1buc; 5) aspirator pt curatat si spalat covoare, mocheta, tapiterie - 2buc; 6) scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor- 2buc.
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 4 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitatea de spalare cumulata de min 2500mp/h; 2)scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor - 2buc.
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 5 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat suprafete exterioare cu capacitatea de spalare cumulata de min 4500mp/h; 2) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitatea de curatare cumulata de min 2500mp/h; 3) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF- 1buc; 4)aspirator pt curatat si spalat covoare, mocheta, tapiterie - 1buc; 5) scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor - 2buc
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 6 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitate de curatare cumulata de min 2500mp/h; 2) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF- 1buc; 3) scara telescopica de min 12m pt salubrizarea suprafetelor aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor- 1buc
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 7 sunt: 1) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt spalat pardoseli placate cu capacitatea de spalare cumulata de min 4500mp/h; 2) minim 1 sau mai multe utilaje mecanizate pt maturat suprafete exterioare cu capacitatea de curatare de min 2500mp/h; 3) aspirator de mare capacitate pentru aspirarea spatiilor dintre liniile CF- 1buc; 4) curatator cu presiune pentru spalat suprafete vitrate la inaltime (8-12m) - 1buc; 5) scara telescopica de min 12m pt salubrizare suprafete aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor - 2buc.
Completare cerinta 6: Dotarile specifice minime solicitate de AC pentru lotul 8 sunt: 1)scara telescopica de min 9m pt salubrizarea supr aflate la inaltime si desfundarea jgheaburilor-1buc
1.Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, avand obiectul similar cu cel supus achizitiei, elib de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel coresp al calitatii. Demonstrarea unui nivel coresp al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele tb sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
2.Standarde de protectia mediului: Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent avand obiectul similar cu cel supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului. Demonstrarea unui nivel coresp al prot mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr runde licitatie electronica: 1(una).Durata runda licitatie: 1zi(24ore).LE se va incheia dupa terminare runda licitare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta un pret neobisnuit de scazut, in conf cu art. 202 din OUG34/2006;Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie?.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact. Dupa runda de LE, operatorii ec au obligatia de a transmite AC, prin fax la nr. +40 0236340760, in termen de 24 ore, formularul de oferta, impreuna cu anexele, cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune, pentru reconfirmarea acestor preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712/1/ 1136 /2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 11:00
Locul: Sediu Sucursala CREIR CF Galati, str. Domneasca, nr. 51, corp A, etaj 1, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Acordul cadru se va incheia cu un numar de maxim cinci operatori economici, daca numarul de oferte admisibile va permite acest lucru. In caz contrar, numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul cadru poate fi si mai mic decat cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competitiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei ?cascada?. Metoda ?cascada? presupune atribuirea contractelor subsecvente intotdeauna operatorului clasat pe locul 1. In cazul in care operatorul clasat pe locul 1 nu are capacitatea sa presteze serviciile in cauza, contractul subsecvent se va atribui urmatorului operator economic semnatar al acordului, si asa mai departe.2. Precizari suplimentare cu privire la modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul din primele 5 locuri ale clasamentului - Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pretul va putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior (exceptie facand ofertele clasate pe locul 1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 236461236, Fax: +40 236461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2012 17:14