Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SALUBRIZARE STATII CF SI SEDII ADMINISTRATIVE DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA CF TIMISOARA


Anunt de participare (utilitati) numarul 92670/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Regionala C.F. Timisoara, str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300173, Romania, Punct(e) de contact: Timisoara, B-dul 16 Decembrie 1989, nr.2, Tel.0256494158, In atentia: Vasile Gurza, 0722693448, Email: [email protected], Fax: 0256494158, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SALUBRIZARE STATII CF SI SEDII ADMINISTRATIVE DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA CF TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Raza SRCF Timisoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 205, 272RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 luni cu valoarea de 400659 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul principal al contractelor ce se vor incheia consta in asigurarea ambientului necesar in spatiile destinate personalului CNCF CFR SAla standarde europene.Intretinerea si curatenia se vor efectua in urmatoarele spatii destinate personalului CNCFCFRSA sau activitatii de exploatare ( exprimate in mp ) :
- salile de asteptare;
- vestibule si holuri de acces in statie;
- holurile caselor de bilete;
- peroanele;
- spatiile dintre liniile CF;
- spatiile verzi din incinta statiei ;
- trotuarele si suprafetele de acces din statie spre oras precum si trotuarul din fata cladirii statiei;
- pasajul subteran si caile de acces la acesta;
- WC-urile publicecare nu sunt inchiriate sau privatizate;
- rampa de gunoi;
- alte spatii din statia CFcu exceptia celor care contin instalatii de siguranta circulatiei : incinte administrative , rampe de incarcare descarcare, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SALUBRIZARE STATII CF SI SEDII ADMINISTRATIVE DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA CF TIMISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 205, 272RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie (aplicabilitate) va fi de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OG 34; certificat constatator de la Registrul Comertului; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local;ISO 9001, OHSAS 18001, SRENISO 14001/2005 ;declaratie pe proprie raspundere ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pt prestarea serviciilor ; informatii generale ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie bilant contabil anul 2008, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara prin prezentarea unei liste de servicii prestate in ultimii 3 ani, autorizatia fitosanitara, autorizatia de furnizor feroviar si agrement tehnic AFER,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/240/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 10:00
Locul: Sucursala Regional CF Timisoara, Bv. 16 Decembrie 1989, nr. 2, Et. II, camera 73 Cod postal: 300178
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.2, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40(0213195180; 0213191674), Fax: +40(0213191688 BUCURESTI, ROMANIA)
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Bv. 16 Decembrie 1989, nr. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300178, Romania, Tel.0256494158, Fax: 0256494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer