Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare statii de cale ferata si spatii in cladiri cu specific feroviar de pe raza SRCF Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 124257/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  prin Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare statii de cale ferata si spatii in cladiri cu specific feroviar de pe raza SRCF Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: In statiile CF de pe raza de activitate a SRCF Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 384, 117.6 si 1, 920, 588RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatiile constau in executarea operatiunilor de salubrizare a statiilor CF de pe raza de activitate a SRCF Iasi, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizarea statiilor de cale ferata :
Lot I ?Barlad, Zorleni, Crasna, Husi, Vaslui, Buhaiesti, Cristesti, Barnova
Lot II ? Iasi, Nicolina, Socola, Ciurea, Parcare RCF
Lot III ? Bacau, Sascut, Buhusi, Roznov, Piatra Neamt, Bicaz, Birouri SRCF Iasi
Lot IV ? Roman, Pascani, Liteni, Dolhasca, Veresti, Tg. Frumos, Podu Iloaie, Botosani, Vicsani, Dornesti, Letcani, Radauti
Lot V ? Suceava Burdujeni, Suceava Nord, Suceava Vest, Gura Humorului, Gura Humorului Oras, Frasin, Vama, Campulung Est, Campulung Moldovenesc, Pojorata, Mestecanis, Iacobeni, Vatra Dornei, Vatra Dornei Bai, Lunca Ilvei, Ilva Mare
Valoarea estimata fara TVA: intre 384, 117.6 si 1, 920, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de: LOT I = 5.341, 02 lei LOT II = 10.651, 94 lei LOT III = 7.115.62 lei LOT IV = 7.023, 78 lei LOT V = 8.279, 34 lei (pt. IMM 50% din sume)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul restrans de achizitii publice 2011 al CNCF ?CFR? SAcu fonduri asigurate din Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si stat; Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de minim: LOT I = 106.800 lei; LOT II = 213.000 lei; LOT III = 142.200 lei; LOT IV = 140.400 lei; LOT V = 165.400 lei;Bilantul contabil la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract sau max 3 contractede natura si complexitatea prestarilor de servicii ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie egala sau mai mare decat: LOT I = 53.400 lei; LOT II = 106.500 lei; LOT III = 71.100 lei; LOT IV = 70.200 lei; LOT V = 82.700 lei;Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic AFER pentru ?Salubrizare statii de cale ferata si spatii in cladiri cu specific feroviar?; Licenta emisa de ANRSC clasa I pentru desfasurarea de activitatii de dezinfectie; Autorizatie/acord/ aviz de mediu pentru activitatea desfasurata;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului; Certificat SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2005 , OH SAS 18001/2008.
In cazul in care un ofertant depune oferte pentru doua sau mai multe loturi, conditiile de calificare se vor lua in considerare prin raportarea la lotul cu valoarea estimata cea mai mare la care participa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr.1 - Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr. 1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Tel. 0232215600, Fax:  0232215601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer