Licitatie Publica - Salubrizare vagoane, alimentare cu apa, ridicare si transport gunoi in statiile cap sectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 74584/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC "CFR GEVARO" SA
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 -3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Elena Tena, Tel.021/316.49.59, 316.49.60, Email: [email protected], Fax: 021/316.49.59, 316.49.60, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: George Alangiu, Tel.0724/234029
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane, alimentare cu apa, ridicare si transport gunoi in statiile cap sectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Statiile CF: Iasi, Suceava, Botosani, Vatra Dornei, Tg Mures, Timisoara, Resita, Arad, Curtici, Satu Mare, Oradea, Bistrita, Baia Mare, Zalau, Sighetu Marmatiei, Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare normala la vagoanele de dormit, cuseta, restaurant si bar, alimentare cu apa, ridicare si transport gunoi in statiile cap sectie mentionate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se regasesc in cadrul documentatiei de atribuire, disponibila in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3.500 lei pentru lotul 1, 5.400 lei pentru lotul 2 si 8.100 lei pentru lotul 3; Garantia de buna executie este 5% din valoarea de atribuire a fiecarui contract in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181, Certif. de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, Certif. privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, Certif.de cazier fiscal, Certif. constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: dom.de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara; Ultimul bilant contabil pentru exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, la care se voranexa recomandari emise de beneficiari pentru contractele la care se face referire. Decl. pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, Autorizatie de furnizor feroviar, eliberata de AFER, care sa ateste ca operatorul economic executant are capabilitatea de a presta serviciul de salubrizare vagoane de dormit si cuseta, Agrement tehnic feroviar pentru prestare serviciului de salubrizare vagoane de dormit si cuseta, Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, Certif.care atesta implementarea sistemului de management al mediuluiSR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, Certif. care atesta implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationaleSR EN ISO 18001/2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 10:00
Locul: BRM - Piata presei Libere, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata Garii de Nord, nr. 1 - 3, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel.021/3164960, Email: [email protected], Fax: 021/3164959
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 15:20