Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane calatori, automotoare, Desiro


Anunt de participare (utilitati) numarul 72036/14.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Timisoara, str.Garii nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Dragota Cristian, Tel.0256/200476, In atentia: 0723593681, Fax: 0256/200476
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM - Terminal Timisoara ( CladireELBA )
Adresa postala: Str. Garii, Nr. 1, Localitatea: Timsoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256/490502, In atentia: Barbosu Corina, Anca Balas, ,Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM - Terminal Timisoara ( CladireELBA ),
Adresa postala: Str. Garii, Nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256/490502, In atentia: Barbosu Corina, Anca Balas, ,Email: [email protected], Fax: 0256/274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane calatori, automotoare, Desiro
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Rev.T-soara, Arad, Simeria, C-sebes, post Rev.Lugoj, Oravita, Curtici, statiile : Tim.N, Brad, Orsova, Resita Sud, Petrosani, Sinnicolau Mare, depourile: T-soara si Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 15, 247, 442RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori, automotoare, Desiro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vagoane, automotoare, Desiro din parcul RTFC Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 15, 247, 442RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :75000lei;Garantia de buna executiea contractului: 5 %, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formular B1;
2. Declaratieprivind neincadrarea in art. 181;3. Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile - la bugetul de stat, la bugetul asigurarilor sociale, taxe si impozite locale in original sau copie legalizata4. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta .Ag.ec.care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o oper.de concentrare ec. pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere.
5. Pentru pers.juridice romane: - Certif.const. in orig. sau copie legalizata (valabil la data licitatiei) emis de ORC de pe langa Trib.terit.
6. Pentru pers.juridice straine: - doc.edific.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca pers.juridica/atestare ori apart. prof., in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident.- copie leg. + trad.autoriz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil :30.06.2008 , declaratie privind cifra medie de afaceri- se impune o cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani de minim 2000000 lei, Scrisoare de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a princ. serv. similare prest. in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit. contract. sau clienti privati prin care sa faca dovada indepl. in ultimii 3 anide prest.serv.simil.si care sa fi avut o val.egala sau mai mare decit 1500000 lei;
-minim 1 rec.in orig. sau copie legal. de buna prest. de serv. emisa de benef.
- Declar.pe propria rasp.ref. la :
- echipam. tehn.si la masurile aplic.in ved.asig.calitatii, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
- declar. pe prop. rasp. ref. la pers/org tehnic de special. de care dispune sau al carui angaj. de particip.a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigur.contr.calit. in original;
- declar. pe prop. raspund. refer. la studiile, preg.profes.si calif. pers.de cond., precum si ale pers. resp. pt indepl.contr.de serv. in original;
- declar.pe prop. rasp. ref. la efectivele medii anuale ale pers angaj si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani in original;
- masurile de prot a mediului pe care operat econ le poate aplica in timpul indepl contr deserv;
- util, instal, echipam tehn de care dispune operat ec pt indepl coresp a contr de serv;
- proportia in care contr de serv urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontrac si specializarea acestora
-respec.condde munca si prot muncii;
- Standarde de asig a calitatii: certif care atesta implem sist de calitate: ISO 9001 sau echivalent
-Standarde deprot.mediului : Sistem de management de mediu ISO 14001 sau echivalent -
-Standarde desanatate: Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OH SAS 18001 sau echivalent- Autorizatie de furnizor feroviar, Agrement tehnic feroviar, valabile la data licitatiei
Nota : Se vor prezenta in copie( conf.cu originalul)
Produsele utilizatein procesulde salubriz.vor avea obligatoriu omologare in conf.cu preved.OMT 290/2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC P 5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria BRM - Terminal Timisoara ( CladireELBA )
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2009 11:00
Locul: BRM - Terminal Timisoara ( CladireELBA ), Adresa postala: Str. Garii, Nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr. 2A, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 18:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer