Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane calatori, deservire statie de spalare mecanizata la exterior a vagoanelor de calatori, dezinsectia, deratizarea, dezinfectia (DDD) vagoanelor de calatori la Revizia de vagoane Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 95246/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane calatori, deservire statie de spalare mecanizata la exterior a vagoanelor de calatori, dezinsectia, deratizarea, dezinfectia (DDD) vagoanelor de calatori la Revizia de vagoane Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare vagoane calatori, deservire statie de spalare mecanizata la exterior a vagoanelor de calatori, dezinsectia, deratizarea, dezinfectia (DDD) vagoanelor de calatori conform prevederi caiete de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 159, 934.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=23000 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.proprie rasp.priv.eligibilitatea;2.Decl.propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006;3.Certif.constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rez.ca dom.de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii precum si detinere punct lucru pt.locatia serviciilor ofertate-in orig.sau copie leg;4.Certif.de atest.fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib.de DGFPCFS-in orig.sau copie leg;5.Certif.priv.plata taxelor si impozitelor locale-in orig.sau copie legalizata;6.Certif.de cazier fiscal societatein original sau copie legalizata;7.Cazier judiciar pt.administratorul ofertantului(semnatarul decl.priv.eligib.-in orig.sau copie leg;8.Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP) original de la banca;9.Interogarea centralei de risc bancar (CRB) original de la banca.Nota: Certificatele si documentele mentionate treb.sa fie valabile la data desch.ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila;2.Fisa de informatii generale-formular F 3, in originalNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Val.minim impusa pentru cifra de afaceri pentru ultimii 3 (trei) ani c.p.2300000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie AFER si Agrement Tehnic aferent pt.salubrizare si DDD vagoane calatori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.contract cu firma autorizata AFER care produce substante pt.salubrizare si autorizatia si agrement AFER pt.substante utilizate in salubrizare vagoane calatori.
2. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echiv.pt.servicii de salubrizare vagoane si DDD valabil pe 2010;
3.Decl.propria rasp.priv.lista princip.servicii prestate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.se va prezenta c.p.un contract incheiat pt servicii de salubrizare vagoane calatori si DDD in valoare de minim 1159000 lei in unitati feroviare;
b.Recomanadari (documente constatatoare)de la c.p.doi beneficiari pt salubrizare vag.de calatori si DDD vag.calatoric.Decl.propria rasp.din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut sau nu are litigii cu SNTFC;6.Decl.pe proprie rasp.ref.la efectiv.medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducereNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va demonstra ca are pers.specializat in domeniu;
b.Ofertantul va face dovada ca are peste 200 de angajati cu contract de munca la 30.06.2009;c.Ofertantul va face dov.detinerii unui contract cu Medic medicina muncii;d.Ofertantul va face dov.pt.instruirea personalului la PM si PSI;7.Decl.propria rasp.priv.dotarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Ofertantul va face dov.detinerii echipament folosit.
8.Ofertantul va face dovada ca face parte dintr-o asociatie profesionala (salubrizare), recunoscuta juridic in Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 9/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 10:00
Locul: Iasi, B-dul Nicolae Iorga nr. 2, etaj 1, Birou Achizitii, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-255907, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer