Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane calatori la Post Revizie vagoane Vatra Dornei


Anunt de participare (utilitati) numarul 134459/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 0232230291, Email: [email protected], Fax: +40 0232230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane calatori la Post Revizie vagoane Vatra Dornei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Post Revizie vagoane Vatra Dornei
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare vagoane calatori conform prevederi caiet sarcini si anexe la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
salubrizare curenta regio=2.640 vagoane; salubrizare normala interregio=3.300 vagoane.
Valoarea estimata fara TVA: 97, 086RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=1.900 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;In cazul unei asocieri, va fi emisa in numele si pt.liderul asocierii.Garantia poate fi constituita prin: -OP in cont RO95BPOS24002822965ROL01, deschis la BancPost Iasi emis astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma sa apara in extrasul de cont mentionat;pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; -scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante?formular E1, in orig; -orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va efectua conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-230291.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 970, 86 lei. Garantia de buna executie a contractului: 5% (2, 5% pt.IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se va constitui prin: scrisoare de garantie (formular F6) sau retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare (contractantul avand obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului) sau orice alt Instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-formular F1a, in original (se va depune de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, dupa caz);
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-formular F1b, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz);3.1.certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
3.2.certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006?formular F1c, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz);(in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin Axinia?Director;Mihai Pavaluc?Contabil Sef;Octav Botez-Sef Divizie Exploatare;Adrian Hristov?Sef Serviciu EMR;Eliza Savin?Sef Serviciu Contabilitate;Bogdan Stoica?Sef Oficiu Juridic;Camelia Topala?Serviciul AAA).5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-form.F1d in original. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat (aceasta cerinta nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre subcontractant/tert sustinator, iar in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare asociat);certificatul constatator va fi depus conform conditiilor de valabilitate solicitate de ORC;inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010
Informatii generale privind cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se va anexa minim o recomandare.
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului de care operatorul economic a tinut cont la elaborarea ofertei.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate si vizate de AFER sau echivalente, pentru serviciul de salubrizare a vagoanelor de calatori valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertelor.
Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii Publice; Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului; Aviz de lucru in zona caii ferate electrificate pentru personalul care executa serviciul de salubrizare in zona caii ferate electrificate
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC Iasi 7/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 10:00
Locul: STFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006).Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv;In cazul in care doua sau mai multe oferte, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al STFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. +40 0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer