Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane calatori la Revizia de vagoane Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 88373/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane calatori la Revizia de vagoane Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de Vagoane IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 097, 574RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va avea termen de valabilitate de 4 luni; al doilea contract subsecvent va avea valabilitate de 8 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatarea si igienizarea vagoanelor de calatori cu asigurarea conditiilor sanitare necesare pentru transportul publicului calator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la caietul de sarcini "Completari aduse Caietului de sarcini privind salubrizarea vagoanelor de calatori cu reglementari specifice RTFC Iasi"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 097, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=21.900 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.priv.eligibilitatea-in orig;
-Decl.pe propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-in orig;
-Certif.constatator priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPFS-in orig.sau copie legaliz;
-Certif.priv.plata taxelor si impoz.locale-elib.de Primaria locala-orig.sau copie legalizata;
-Certif.emis de O.R.C.din care sa rezulte ca domeniul de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplicarea Legii 26/1990-orig.sau copie legal;
-Pt.pers.fiz./juridice straine-docum.edificatoare care sa dov.o forma de inregistr.ca pers.jurid.sau de inregistr/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max.30 zile inainte de data deschid.ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente-in copie;
- Decl.priv.informatii generale-in orig.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.a.declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa indeplinirea in ultimii trei ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de tipul celor ofertate a carui valoare sa fie de cel putin 730.700 lei (prezentarea contractului in copie)form.F4, orig.
b.recomandari din partea altor benef.formular F 4a in original.
2.a.decl.proprie rasp.ref.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-form.F 5a, orig.
b.cazierul judiciar al administratorului firmei ofertanteconform prevederi caiet sarcini.
3.decl.proprie rasp.ref.la dotarile specifice, util., instal., echipam.tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii-se vor respecta prevederile caietului de sarciniform.F 5b, in original;
4.certificate SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, SR OHSAS 18001 sau echivalente pentru serviciul ofertat, cu termen de valabilitate in vigoare la data deschiderii ofertelor, in copie;
5.ofertantii vor face dovada detinerii autorizatiei de furnizor feroviar si agrementului tehnic eliberate de AFER pentru prestatiile de servicii de salubrizare vagoane de calatori valabile la data desfasurarii licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
42/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 10:00
Locul: Iasi, B-dul Nicolae Iorga nr. 2, etaj 1, Birou Achizitii, jud. Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31046741, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2009 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer