Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane calatori la Revizia de vagoane Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 81465/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane calatori la Revizia de vagoane Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 103, 220RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatarea si igienizarea vagoanelor de calatori si asigurarea conditiilor sanitare necesare pentru transportul publicului calator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la caietul de sarcini "Completari aduse Caietului de sarcini privind salubrizarea vagoanelor de calatori cu reglementari specifice RTFC Iasi"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 103, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip=22.000 lei;Gar.buna exec.=5% din val.contract fara TVA constituita prin scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.priv.eligibilitatea-in orig;2.Decl.pe propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-in orig;3.Certif.constatator priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPFS-in orig.sau copie legaliz;4.Certif.priv.plata taxelor si impoz.locale-elib.de Primaria locala-orig.sau copie legalizata;5.Certif.emis de O.R.C.din care sa rezulte ca domeniul de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplicarea Legii 26/1990-orig.sau copie legal;6.Pt.pers.fiz./juridice straine-docum.edificatoare care sa dov.o forma de inregistr.ca pers.jurid.sau de inregistr/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max.30 zile inainte de data deschid.ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente-in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
2.Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-formular F 3, in original;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.000.000 lei, echivalentul a 475.430 euro;
3.Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP)in original, emisa de o unitate financiar-bancara;
4.Interogarea centralei de risc bancar (CRB) in original, emisa de o unitate financiar-bancara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.a.Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani formular F 4, in original;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
Ofertantul trebuie sa prezinte in copie, cel putin un contract de prestari servicii de salubrizare vagoane si recomandarea aferenta in original;
2.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut si nu are litigii cu SNTFC CFR Calatori SA;
3.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si CV-urile aferente - formular F 5a, in original;
4.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si lista aferenta formular F 5b, in original;
5.Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic feroviar pentru serviciul ofertat cu viza/termenele de valabilitate in vigoare cel putin pana la 31.12.2009 copie;
6.Certificat implementare sistem management calitate, SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent pentru serviciul ofertat, cu termen de valabilitate in vigoare cel putin pana la 31.12.2009 - in copie;
7.Certificat implementare sistem management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent pentru serviciul ofertat, cu termen de valabilitate in vigoare cel putin pana la 31.12.2009 - in copie;
8.Certificat implementare sistem management al sanatatii si securitatii ocupationale SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent pentru serviciul ofertat, cu termen de valabilitate in vigoare pana la 31.12.2009 - in copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura etapa
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: RTFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, et. 1, Birou Achizitii, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul trebuie sa prezinte si declaratie pe proprie raspundere ca in caz de forta majora, societatea poate sa asigure salariile si materialele pentru serviciul ofertat timp de sase luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer