Licitatie Publica - Salubrizare vagoane de calatori la Post Revizie vagoane Bacau si Statiile CF Piatra Neamt si Bicaz
Anunt de participare (utilitati) numarul 138599/04.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 0232230291, Email: [email protected], Fax: +40 0232230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane de calatori la Post Revizie vagoane Bacau si Statiile CF Piatra Neamt si Bicaz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Post Revizie vagoane Bacau si Statiile CF Piatra Neamt si Bicaz
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 552, 056.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente cu valabilitate 12 luni;valoare minima=46.004, 70 lei;valoare maxima=184.018, 80 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizare vagoane de calatori conform prevederi caiet sarcini si anexa la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Post Revizie vagoane Bacau: salubrizare normala tren interregio=36 vag; salubrizare curenta tren interregio=3.492 vag;salubrizare intermediara tren interregio=36 vag;salubrizare radicala tren regio=432 vag;salubrizare normala tren regio=12.600 vag; salubrizare curenta tren regio=8.640 vag;salubrizare intermediara tren regio=8.100 vag;
Statia CF Piatra Neamt: salubrizare intermediara tren interregio=3.240 vag;salubrizare intermediara tren regio=12.600 vag;Statia CF Bicaz: salubrizare intermediara tren interregio=4.320 vag;Cantitate minima acord cadru=4.458 vag;Cantitate maxima acord cadru=53.496 vag;Cantitate minima contract subsecvent=4.458 vag;Cantitate maxima contract subsecvent=17.832 vag.
Valoarea estimata fara TVA: 552, 056.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=11.041, 12 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si poate fi constituita prin: - prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; - OP in contul STFC Iasi, RO95BPOS24002822965ROL01 deschis la BancPost Iasi (CUI STFC Iasi: RO11054545); pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante?formular E1, in orig; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-230291. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.520, 55 lei conform prevederi art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie=6% (3% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie (formularul F6 in original); - depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu minim 0, 5% din pretul contractului, conf. art. 90, alin. 3 din HG 925/2006; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-formular F1a, in original (se va depune de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, dupa caz);
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-formular F1b, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz);3. Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) pentru obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?formular F1c, in original;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006?formular F1d, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz);(in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire Iordan Vintila ? Director, Mihai Pavaluc ? Contabil Sef, Octav Botez ? Sef Divizie Exploatare, Adrian Hristov ? Sef Serviciu EMR, Mihai Luchian ? Sef Serviciu AAA, Mariana Ilie ? Sef Serviciu Financiar, Eliza Savin ? Sef Serviciu Contabilitate BVC, Bogdan Stoica ? Sef Birou Juridic, Dan Danila ? instructor regional, Radu Matrescu - inginer, Camelia Topala ? inginer);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-form.F1e in original. 1. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei:
- Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul acordului cadru are corespondent in codurile CAEN din certificat; inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va depune documentul in original/copie legalizata.
- Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba ramana.
2. Atestate, autorizatii, certificate etc:
- Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar conform prevederi OMT 290/2000, eliberate si vizate de AFER sau echivalente pentru serviciul de salubrizare vagoane de calatori, in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2011 sau 31.12.2011
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se va anexa minim o recomandare.
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii acordului cadru de servicii;
Informatii privind partea din acordul cadru pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in termen de valabilitate
Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 etapa, durata 1 zi;obiect proces repetitiv de ofertare=pret;fara limite pt.imbunatatire val;ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nrul.de particip;inf.relevante ref.la echip.folosit si cond.concrete de realizare a licit.electr: www.e-licitatie.ro.Pot participa doar oper.econ.care au depus oferte admisibile in prima etapa si care sunt inregistrati in SEAP.Daca op.econ.nu modif.pretul in cadrul licit.electr., la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta financ.depusa anterior etap.electronice introdusa in SEAP de autorit.contractanta. Oferta castigatoare va fi cea care are pretul cel mai scazut dintre ofertele acceptate dupa et.finala de licit.electr.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin acelasi pret minim al ofertei, se va solicita respectivilor op.econ.o noua prop. financiara, in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit op.econ. a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC Iasi 25/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 10:00
Locul: STFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006).Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din acordul cadru respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederi art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. +40 0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 09:35