Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizare vagoane de calatori si automotoare la Reviziile de Vagoane Constanta , Mangalia, Depoul Medgidia si subunitatile acestora


Anunt de participare (utilitati) numarul 133904/12.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Constanta Al Albastrelelor 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Punct(e) de contact: SERV APROVIZIONARE, Tel. +40 372736914, In atentia: LUCIAN CONSTANTINESCU, Email: [email protected], Fax: +40 241673993, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizare vagoane de calatori si automotoare la Reviziile de Vagoane Constanta , Mangalia, Depoul Medgidia si subunitatile acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Constanta , Revizia de vagoane Mangalia, Depoul Medgidia, Post revizie Fetesti, Punct de lucru Tulcea, Cap sectie Slobozia, Cap sectie Calarasi
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SALUBRIZARE VAGOANE SI AUTOMOTOARE la Revizia de vagoane Constanta , Revizia de vagoane Mangalia, Depoul Medgidia, Post revizie Fetesti, Punct de lucru Tulcea, Cap sectie Slobozia, Cap sectie Calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UNITATE Rang tren/Tip prestatie Volum mediu prestatie / luna Tarif maximal (lei/vag.) Valoare lunara maximala Valoare maximala
anuala
Revizia de vagoane Constanta TREN ICSalubrizare radicala 7 64, 40 450.8 5409.60Salubrizare normala 206 24.30 5005.80 60069.60Salubrizare curenta 155 12, 00 1860 5580Salubrizare intermediara 0 8, 30 0, 00 0, 00TREN INTERREGIOSalubrizare radicala18 60, 00 1080 12960Salubrizare normala 856 22, 30 19088.80 229065.60Salubrizare curenta 96 10, 00 960 2880Salubrizare intermediara 0 6, 30 0 0TREN REGIOSalubrizare radicala 20 75.40 1508 18096Salubrizare normala 364 23.40 8517.60 102211.20Salubrizare curenta 431 8, 90 3835.90 46030.80Salubrizare intermediara 51 3, 10 158.101897.20
TOTAL REVIZIA CONSTANTA 42465 484200
Post revizie Fetesti TREN REGIOSalubrizare radicala 16 75.40 1206.40 14476.80Salubrizare normala 321 23.40 7511.40 90136.80Salubrizare curenta 198 8, 90 1762.20 21146.40Salubrizare intermediara 396 3, 10 1227.60 14731.20
TOTAL POST REVIZIE FETESTI 11707.60 140491.20
Punct de lucru Tulcea TREN INTERREGIOSalubrizare normala 0 22, 30 0 0Salubrizare curenta 0 10, 00 0 0Salubrizare intermediara 0 6, 30 0 0TREN REGIOSalubrizare normala 0 23, 40 0 0Salubrizare curenta 120 8, 90 1068 12816Salubrizare intermediara 0 3, 10 0 0TOTAL PUNCT LUCRU TULCEA 1068 12816
TOTAL CONSTANTA 55240.60 637507.20Nota : La prestatia de salubrizare curenta IC si salubrizare curenta interregio, volumul anual este stabilit pentru prestatia de sezon estival.UNITATE Rang tren/Tip prestatie Volum prestatie / luna Tarif maximal (lei/vag.) Valoare lunara maximala Valoare maximala
anuala
Revizia de vagoane Mangalia TREN INTERREGIOSalubrizare normala 1717 22.30 38289.10 114867.30Salubrizare curenta 1130 10, 00 11300 33900Salubrizare radicala 4 75.40 301.60 904.80TREN REGIOSalubrizare normala 0 23, 40 0 0Salubrizare curenta 76 8, 90 676.40 8116.80Salubrizare intermediara 151 3, 10 468.10 5617.20
TOTAL REVIZIA MANGALIA 51035.20 163406.10Nota: Pentru salubrizare normala , curentasi radicala vagoane interregio , volumul prestatiei este calculat pentru perioada de sezon ( trei luni ) .UNITATE Rang tren/Tip prestatie Volum prestatie / luna Tarif maximal (lei/vag.) Valoare lunara maximala Valoare maximala anuala
Depoul Medgidia TREN REGIO AM seria 900Salubrizare radicala 2 37.7 75.4 904.80Salubrizare normala 28 11.7 327.6 3931.20
Statia Negru - Voda TREN REGIO AM seria 900Salubrizare intermediara 30 1.6 48 576
Statia Medgidia Salubrizare curenta 30 4.5 135 1620
Revizia Constanta TREN REGIO AM seria 700Salubrizare radicala 2 43.7 87.4 1048.80Salubrizare normala 58 13.6 788.80 9465.60Salubrizare curenta 30 5.2 156 1872Salubrizare intermediara 30 1.8 54 648
Statia Mangalia Salubrizare intermediara 120 1.8 216 2592TREN INTEREGIO AM Desiro
Remiza Tulcea Salubrizare curenta 38 14 532 6384
Statia Slobozia Veche Salubrizare curenta 42 14 588 7056
TOTAL DEPOUL MEDGIDIA 3008.20 36098.40
UNITATE Rang tren/Tip prestatie Volum prestatie / luna Tarif maximal (lei/vag.) Valoare lunara maximala Valoare maximala
anuala
Cap sectie Slobozia TREN REGIOSalubrizare normala 0 23.40 0 0Salubrizare curenta 270 8, 90 2403 28836Salubrizare intermediara 180 3, 10 558 6696
Total cap sectie Slobozia 2961 35532UNITATE Rang tren/Tip prestatie Volum prestatie / luna Tarif maximal (lei/vag.) Valoare lunara maximala Valoare maximala
anuala
Cap sectie Calarasi TREN REGIOSalubrizare normala 0 23.40 0 0Salubrizare curenta 270 8, 90 2403 28836Salubrizare intermediara 90 3, 10 279 3348
Total cap sectie Calarasi 2682 32184
Valoarea estimata fara TVA: 904, 728RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, valoarea acesteia fiind de13500 lei.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisoarea de garantie bancara va fi emisa in conditiile legii de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.- ordin de plata in contul RO18BPOS14002758677.ROL01 BANCPOST CONSTANTAPe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.- orice alt instrument de garantareInstrumentul de garantare (emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) trebuie sa prevada daca plata garantiei se va efectua: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sauneconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; a) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a contractului FARA TVA.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie: -retineri succesive, conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In cazul in care in care un ofertant isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala sau situatia economica si financiara, invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele invocate. Ofertantul este obligat in acest caz sa prezinte in plus si Declaratia privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare de catre persoana care asigura sustinerea.
Cerinta nr. 1:
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original
Cerinta nr. 2:
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original
Cerinta nr. 3:
Declaratie pe proprie raspundere sau Certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datori scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire:
- copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulCerinta nr. 4: Declaratie pe proprie raspundere Certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor localedin care sa reiasa ca ofertantul nu are datori scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire:
- copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, Cerinta nr. 5: Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare ? in originalCerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul L din Sectiunea Formulare ? in original.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Taranu Gabriel ? Director STFC Constanta;
Constantinescu Dumitru? Contabil Sef STFC Constanta.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei, fiecare subcontractant).
Ofertele depuse de operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, vor fi respinse. Cerinta nr. 1:
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate este conform serviciilor ce urmeaza a fi prestate
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- certificatul constatator va fi depus in conformitate cu conditiile de valabilitate solicitate de Oficiul pentru Registrul Comertului.
- documentul se va prezenta in copie legalizata SAU copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Declaratie privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Minim o recomandare emisa de catre beneficiari, la care se face referire in Formularul C2
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de mediu se pot obtine de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.ro
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar, conform OMT nr. 290/2000, sau echivalente pentru serviciul salubrizare vagoane calatori
Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008, sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al mediului ISO 14001/2005, sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
833/1/49/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:00
Locul: Sediul STFC Constanta, Al Albastrelelor 10 , Camera 403, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii de finantare.Documentatia este accesibila gratuit la adresa www.e-licitatie.roObservatie : In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta .In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluisuma de 4685 lei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Constanta
Adresa postala: Al Albastrelelor 10, et 1 , cam 402, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Tel. +40 241585342, Fax: +40 241582591
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer