Licitatie Publica - Salubrizarea Cimitirului Municipal Sibiu
Anunt de participare numarul 135697/19.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 155, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Frantu Gheorghe, Tel. +40 269252208, Email: [email protected], Fax: +40 269252151, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul Public sub administrarea Consiliului Local al Municipiului Sibiu
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu apartinind domeniului public al Municipiului Sibiu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Salubrizarea Cimitirului Municipal Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Cimitirul Municipal Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de salubrizare implica efectuarea operatiunilor de:
? Inchiriere recipienti pentru precolectare si colectare;
? Maturare manuala/mecanica;
? Adunat crengi/frunze/gunoaie;
? Cosirea vegetatiei ierboase si adunarea ierbii dupa cosit;
? Curatarea rigolelor;
? Deszapezire;
? Transportul gunoaielor si depozitare in rampa autorizata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de salubrizare(Inchiriere recipienti pentru precolectare si colectare;
? Maturare manuala/mecanica;
? Adunat crengi/frunze/gunoaie;
? Cosirea vegetatiei ierboase si adunarea ierbii dupa cosit;
? Curatarea rigolelor;
? Deszapezire;
? Transportul gunoaielor si depozitare in rampa autoriz )
Valoarea estimata fara TVA: 953, 149.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17.000, 00 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se va prezenta in original);
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 1.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul).-Formularul 1CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa: Formularul 2.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 181 lit.a), c^1 ;I d) din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 2C
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006. Se va completa Formularul 10.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, vor fi depuse atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 10A.
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie din care sa rezulte daca ofertantul depune oferta:
? in nume propriu;
? ca asociat in cadrul unei asociatiei;
? ca subcontractant al unui ofertant;
Se va completa Formularul 3.
Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta.Prezentarea in cadrul ofertei, ?Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta?, (conf. Ordinului nr. 314/2010 al pesedintelui ANRMAP).Se va completa Formularul 9.
Confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataPentru persoane juridice/fizice romane
Se vor prezenta documentele:
? certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.
? certificat eliberate de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul localvor fi respinse, cu exceptia celr care przina inlesniri la plata genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
Pentru persoane juridce/fizice straine
Se vor prezenta documentele:
? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?In cadrul autoritatii contractante, persoanele implicate in procedura de atribuire sunt urmatoarele:
ec.Fodor Astrid Cora .......Viceprimaring.Frantu Gheorghe..... .Director;
ec.Gota Adina.................Director adj.;
insp. Balaiita Maria.......Sef serviciu;
jr.Olaru Ibolya Anna.....Consilier juridic.
Ivascu Marinela...........Inspector Pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba coesponent in codul CAEN din certificatul constatator al ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertePentru persoanele fizice romaneAutorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele vor fi prezentate in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentele de inregistrare in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010
Fisa de Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Inform.privind experienta similara in ultimii 3 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect prest.unor serv. similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achiz.Nivelul impus pentru valoarea cumulata a contractelor prezentate este de 219.923, 78 euro (exclusiv TVA) sau echivalent in lei de 953.149, 68(excl.TVA).Se vor prez.copii dupa contr./contractele reprezentand experienta similara.Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie aferente contractelor reprez. experienta similara.Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelorreprezentand experienta similara din care sa reiasa urmatoarele: nr.contract, parti, obiectul contractului, durata, valoarea, semnaturile partilor.Pentru contr.reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani, echivalenta lei/euro se face la cursul mediu anual BNR, astfel: 2011:1euro=4, 2379lei, anul 2010:1 euro=4, 2099lei, 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Cei 3 ani se vor calc.raportat la data depunerii.
Recomandare/Recomandari din partea benef./ beneficiarilor (model propriu)Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentnd experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/ recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: ? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
? daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale ale prestatiilor;
? cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Resurse tehnice-Declaratie privind detinerea in proprietate, inchiriate, leasing/cumparate in rate a minim urmat.utilaje si echip.-care saasigure indeplinirea coresp.a contractului de servicii: 2 transportoare pentru containere mari;utilaj pentru transp.intern al deseurilor (tractor cu remorca sau autoutilitara) ;recipiente de colectare standardizate;maturi, lopeti, saci menajeri de capacitate mare; maturatoare mecanica pentru carosabil;aspirator de praf si frunze;utilaj pentru spalat carosabil;autocompactor pentru transport gunoi de 5 tone;
autobasculanta 5 tone;utilaje imprastiat material antiderapant (sararita) dotata cu plug; utilaj de gabarit mic pentru imprastiat material antiderapant(sararita - pentru alei, trotuare);
incarcator frontal tip Vola;3 motocoase cu ham pentru cosit vegetatia;motocositoare pe 4 roti pentru cosit ;2 motofierastraie cu lant (pe benzina).Dovada se va face prin prezent.acte doveditoare (carti de ident./certif. de inmatr/contr.leasing /contr.inch., etc)
Resurse umane
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.
Declaratia va fi insotita de C.V.-urile cadrelor de conducere
II.Personal direct implicat in indeplinirea contractului.Se Solicita minim 8 operatori de salubrizare si minim 1 responsabil de activitate;Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului.Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta: o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante.Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;Copii dupa contractele de colaborare, in cazul in care persoanele nominalizate sunt colaboratori ai societatii.
Licente pentru servicii de salubrizare
Licenta ANRSC privind serviciul de salubrizare ? clasa 1 sau clasa 2, sau echivalent, valabila la data deschiderii ofertelor.
Caacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti).(daca este cazul)
In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate
Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator)trebuie sa prezinte formularele cerute.
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente:
-Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap.III.2- CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiasa cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul ce revine fiecaruia.
Certificarea sistemului calitatiiPrezentarea de documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii:
? ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent
Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor
Nu se accepta sisteme de management in curs de certificare. Se va atasa o copie dupa ultimul raport de audit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:00
Locul: Sibiu, Sediul Primariei Municipiului Sibiu, Str Samuel Brukenthal nr.2 sala de presa, et.II, Cam.203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Pubic Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu
Adresa postala: Sibiu, Calea Dumbravii nr.155, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269252208, Email: [email protected], Fax: +40 269252151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 09:42