Licitatie Publica - Salubrizarea curenta si generala a spatiilor din cadrul STFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatile STFC Craiova
Anunt de participare (utilitati) numarul 138359/23.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN POPESCU, Tel. +40 213192428, Email: [email protected], Fax: +40 213192428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizarea curenta si generala a spatiilor din cadrul STFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatileSTFC Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediul STFC CRAIOVA
Subunitati apartinand STFC Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizarea curenta si generala a spatiilor din cadrul STFC Craiova si spalare materiale textile la spalatoriile din subunitatileSTFC Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini nr. 204/BF/182/2012 atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 199, 606RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3992 lei si este valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - original, conform model (Form 3).b)polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurari, care contin obiectul contractului, cuantumul si valabilitatea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire-in orig, c)ordin de plata in contulul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Pe ordinul de plata este obligatoriu mentionarea numarului procedurii pentru care se constituied)plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conf prevederilor legale.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constuirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)fiind declarata castigatoarea procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;3)fiind declarata castigatoarea procedurii, nu const garantia de buna executie a contractului;Garantia de part se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica .In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului DIN GARANTIA DE PARTICIPARE in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1996, 06 lei. Gar de buna executie va fi constit in conformitate cu prevederile art 90 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, cu o depunere initiala de 1% din val ctr.fara TVA urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive din val fiec facturi, pana la constit integrala a garantiei de 10% din val contr.fara TVA Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3) Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) din care sa reiasa ca, candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile;
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010
5) Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: STANA DAN ? DIRECTOR; SANDU VICTORIA ? CONTABIL SEF; PETCU ILIE ? SEF DIVIZIE; Catalin MOCANU ? SEF DIVIZIE;; DASCALU NICUSOR - SEF SERVICIU; DAVIDESCU AURA - SEF SERVICIU; Florin TALVAN - SEF SERVICIU; Cornel MARINESCU - SEF SERVICIU;Rodica ALDEA - SEF SERVICIU; Ilie RADU - SEF SERVICIU; POPA OVIDIU ? SEF BIROU;BELDIE STELICA - SEF SERVICIU. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant sau tert sustinator); 1)Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Acesta va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a candidaturilor.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
2)Pentru persoane juridice romane: Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pentru serviciul de salubrizare spatii cu specific feroviarin termen de valabilitate.Candidatii persoane juridice straine vor prezentacertificate sau alte documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a candidatului, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantu trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Balanta contabila de verificare in baza careia s-a elaborat bilantul contabil prezentat;
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea a cel putin o recomandare din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Certificat ISO 9001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 10:00
Locul: Sediul STFC Craiova, Loc. Craiova, B-dul Dacia, nr.221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data deschiderii ofertelor. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma.Nota: a.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade .b. candidatul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii.c. candidatul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Limba de redactare a candidaturii si a propunerilor tehnice si financiare - Romana- Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Craiova
Adresa postala: Bd. DACIA, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO 200044, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 11:17