Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizarea radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori, automotoarelor si ramelor electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 135402/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN POPESCU, Tel. +40 213192428, Email: [email protected], Fax: +40 213192428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel. +40 251416511, In atentia: Dascalu Nicusor, Email: [email protected], Fax: +40 251419540
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel. +40 251416511, In atentia: Dascalu Nicusor, Email: [email protected], Fax: +40 251419540
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel. +40 251416511, In atentia: Dascalu Nicusor, Email: [email protected], Fax: +40 251419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizarea radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori, automotoarelor si ramelor electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Revizia de vag Craiova
Revizia de vag Piatra Olt
Post de revizie de vag Tg. Jiu
Depoul Pitesti
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizarea radicala, normala, curenta si intermediara a vagoanelor de calatori, automotoarelor si ramelor electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pt interregio: sal rad=264vag;sal norm=8184vag;sal curenta=7716vag
Pt regio: sal rad=2136vag;sal norm=43988, 16vag;sal curenta=27286, 8vag;sal interm=13512vag
Valoarea estimata fara TVA: 966, 468RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa const garantia de part de 19320 lei val 60 zile de la data limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe toata perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: a)scrisoare de garantie bancara in fav autoritatii contractante - in original;Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o societate bancara care nu se afla in proc de reorganizare sau faliment, confmod (Form 3).b)polita de asigurare emisa de catre o soc de asig, care contin obiectul contract, cuantumul si valabi garantiei de part prev in doc de atr-in origc)ord de pl in cont aut cont, cu cond conf acest de catre banca pana la data deschid ofertelor.Pe ordinul de plata este oblig mentionarea numarului proced pt care se constituie.d)plata in numeral la casieria autoritatii contr, conf preved legale.Autorit contract are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofert pierzand suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat sit: 1)revoca oferta in perioada de valab a acesteia;2)fiind decl castigat proced, refuza sa semneze contr in termenul stabilit;3)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;Garantia de participare se va returna numai dupa semn contr de ac publ.Ca except, gar de part const de op ec a carui of a fost stab ca fiind casti, se va ret numai dupa semnarea contr de achizitie publica si const garantiei de buna executie a contractului.Nota: Restituirea gar de part se face in ter de 3 z lucr de la data ind cond de rest ment la alin prec.In caz anul proc de atr g de par se rest dup dat exp term de dep a unei cont cu priv la ac dec, dar nu mai tarz de 3z lucr de la ac data. Gar de buna executie va fi constit in conformitate cu prevederile art 90 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, cu o depunere initiala de 1% din val contractului fara TVA urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive din val fiec facturi, pana la constit integrala a garantiei de 10% din val contr fara TVA. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare, in original
2.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare, in original
3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), conform model formular B1 din sectiunea formulare, in original
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular C din sectiunea formulare, in original
5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular D din sectiunea formulare, in original
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marin SUSANU ? DIRECTOR; Elian STANCU ? CONTABIL SEF; Cosmin RADULESCU ? SEF DIVIZIE; Catalin MOCANU ? SEF DIVIZIE; Ilie PETCU ? SEF SERVICIU; Valeriu GEORGESCU - SEF SERVICIU; Florentina OPRANESCU -SEF SERVICIU; Florin TALVAN - SEF SERVICIU; Cornel MARINESCU - SEF SERVICIU;Rodica ALDEA - SEF SERVICIU; Ilie RADU - SEF SERVICIU; Marinela PARVU ? SEF OFICIU;Ovidiu POPA - SEF BIROU; Nicusor DASCALU - INGINER . In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant); Pentru persoane juridice romane :
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare, Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este resident
-Ofertantii persoane juridice romane- Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pentru salubrizarea vagoanelor de calatori , Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pentru salubrizarea automotoarelor si ramelor electrice, eliberate de AFER, in termen de valabilitate.
- Ofertantii persoane juridice straine ? certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER, in termen de valabilitate
Agentii economici care presteaza serviciul de salubrizare vagoane de calatori, automotoaresi rame electrice trebuie sa detina si:
Aviz sanitar eliberat de catre Ministerul Sanatatii publice;
Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului;
Aviz de lucru in zona caii ferate electrificate pentru personalul care executa serviciul de salubrizare in zona caii ferate electrificate;
Documentele se vor depune in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Balanta contabila de verificare
Informatii generale privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se vaanexa cel putin o recomandare.
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Cerificat ISO 9001/2008, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretul ofertei fara TVA; nr. runde electronice: 1 runda; durata rundei: 1zi. Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care vor fi transmise invitatiile.Participare la etapa finala de LE : conf art 38(3), (4) din HG 925/2006 actualizata;conf art 42 din H1660/2006 actualizata;conf art 165 din OUG 34/2006 actualizata.Ofertantii declarati admisi au obligatia de a confirma in scris oferta financiara introdusa in SEAP, in cadrul ultimei runde, insotita de deviz, la autoritatea contractanta, in termen de 24 ore, prin fax la nr. 0251419540.Ofertantul declarat castigator are obligatia ca pana la la semnarea contractului sa depuna in original, oferta financiara insotita de deviz, la sediul autoritatii contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 11:00
Locul: Sediul STFC Craiova, Loc. Craiova, Bdul Dacia, Nr. 221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Neprez doc de calif in conf cu solicit specif atrage dupa sine descalif ofert.In cazul unei of comune, sit pers si capac de exercit trebuie dov de fiecare dintre asoc in parte iar cerintele privind sit ec-fin si capac tehn si/sau prof vor fi indepl prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atrib in exec viit cont care trebuie indepl de acela dintre asociati, care, conf acord de asoc a fost nominalizat pt exec resp atrib.In cazul in care doua sau mai multe oferte, dupa finaliz et de lic el, contin in cadrul prop fin acelasi pret minim al ofertei, autorit contract va solicita respect operatori ec o noua prop fin, in plic inchis, caz in care contr va fi atribuit op ec a carui noua prop fin are pretul cel mai scazut.Perioada de valab a ofertei este de 60 zile de la termenul limita de depunere a acesteia. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma.Nota: a.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.b.candidatul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii.c. candidatul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.Limba de redactare a candidaturii si a propunerilor tehnice si financiare - Romana.Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de4746 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al STFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer