Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori si automotoarelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 60704/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, NR.221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Dascalu, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori si automotoarelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: RTFC Craiova: Revizia de Vagoane Piatra Olt, Post Revizie Vagoane Rm. Valcea ; Revizia de Vagoane Craiova, Post Revizie Vagoane Rosiori, Post revizie Vagoane Tg. Jiu conform caietului de sarcini;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 29 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 739, 672.5RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori si automotoarelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74742000-2 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori si automotoarelor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 739, 672.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare 134.000 delei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil in copie;ultima balanta contabila in copie;declaratie privind cifra medie de afaceri;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand val, perioade de prestare, benef, indif daca acestia din urma sunt aut contract sau clienti privati. Prest de serv se confirma prin prezent de rec din partea aut ori a client privat benef.Se vaanexa o rec emisa de benef; b)decl pe prop raspref la echip tehnice si la mas aplic in vederea asig calit, precum si, daca este caz, la resurs de studiu si cerceta; c)decl pe prop rasp ref la pers/org tehnic de spec de care dispune sau al carui angaj de part a fost obtinut de catre ofert, in spec pentru asig contr calit;d)decl pe prop rasp ref la stud, preg prof si calif pers de cond, precum si ale pers res pentru indep contr de serv; e)decl pe prop rasp ref la efect med an ale pers ang si al cad de cond in ult 3 ani; f)decl pe prop rasp priv propin care contr de serv urm sa fie indep de catre subcontr si spec acest;g)decl ref la util, instal, echip tehn de care poate disp op ec pt indep coresp a contr de serv;h)Ofert care prest serv de sal a vag de cal si autom treb sa prez urm cert, aut, avize:
1) Aut de fur fer elib de catre AFER in conf cu prev din OMT290/2000 care sa at ca ag ec are capde a prest serv de sal a vag de cal si a autom;2)Agr tehn fer pt prest serv de sal a vag de cal si a autom, in conf cu prev din OMT290/2000;3)Av sanit elib de catre M Sana ;4)Av de med elib de Ag pt prot Med ;5)Av de luc in zona caii fer elect pt pers care ex serv de sal in zona caii fer elect;6)Decl de conf a prod sau doc din care sa rez ca subst util in proc de sal sunt biod;7)Cop dupa cert de omolog/agr tehn/aut de fur fer de la fur prod util in proc de sal.De asem, prest serv de sal tr sa utiliz in proc de sal a vag de cal si a autom numai prod pt care furn acest detin cert de omolog/agr tehn , in conf cu prev din OMT290/2000;i)Stand: Se vor prez, in cop cert care at impl sist de cal SR EN ISO 9001/ 2001, ISO14001/2005 si OHSAS18001/2004 sau ca se afla in curs de impl.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
38
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S112-150317 din 11.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 11:00
Locul: Terminalul BRM Regiune IV Sud-Vest Oltenia, Str. Brestei, Nr.21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer