Licitatie Publica - SALUPE CU CORP METALIC Al.
Anunt de participare numarul 60827/08.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241601996, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Autoritatea Navala Romana
Adresa postala: Incinta Port Constanta , nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0721959509, In atentia: Cojocea Olimpia, Email: [email protected], Fax: 0241616229
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Autoritatea Navala Romana
Adresa postala: Incinta Port Constanta , nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0721959509, Email: [email protected], Fax: 0241616229
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: str. Italiana , nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SIGURANTA NAVIGATIEI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SALUPE CU CORP METALIC Al.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu ANR , Incinta port Constanta , nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza salupe metalice aluminiu conform solicitarilor din caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35100000-5 - Nave si ambarcatiuni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 2, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
se pot achizitiona produse suplimentare .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.. Garantia de participare: 36.000 lei , sau 10.355 EURO pentru furnizorii din alte state.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subantrepriza legalizate dupa adjudecare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa certificatul de inmatriculare , furnizorul va avea ca specific al activitatilor servicii de intermedieri in comertul cu ridicata navesau constructii nave , declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 , certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorla bugetele locale si de stat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , criterii de calificare : plafon pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 3.060.000 lei/850.000 euro , bilantul contabilla 31.12.2007 vizat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- plafon pentru furnizare produse similare 907.000 lei / 252.000 euro-Declaratieprivind listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari
-Recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 18:00
Locul: SEAP , www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Traian, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900153, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Serviciul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANR , SERVICIUL JURIDIC ,
Adresa postala: INCINTA PORT CONSTANTA NR.1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241616124, Fax: 0241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 11:34