Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Salupe cu corp metalic aluminiu


Anunt de participare numarul 133643/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel. +40 372419810, Email: [email protected], Fax: +40 241616229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Salupe cu corp metalic aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 salupe cu corp metalic aluminiu pentru inspectii si control
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34521100-6 - Vedete de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 salupe cu corp metalic aluminiu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 054, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
21.000 lei , sau 4.822 EURO pentru autoritatile contractante cu personalitate juridica inregistrate in alte state.Garantia se constituie conf. art. 86, al 1 din HG 925/2006.Valabilitate 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Nu vor fi admise si vor fi respinse scrisorile de garantie sau instrumentele de garantare care conditioneaza executarea garantiei.Acestea se depun in original la sediul ANR (formular 1 si 2) si se ataseaza in SEAP in sectiunea documente de calificare si oferta tehnica (formular 1). Pentru o.p.-cont Trezorerie Mun. Constanta RO79TREZ2315025xxx000533 10%(5%) din valoarea contractata exclusiv TVA. Termen 12 luni de la data predarii si receptionarii salupelor.Garantiile se pot constitui printr-un instrument de garantare bancara ( formular 12 daca este cazul) sau prin deschiderea unui cont , in trezorerie, cont deschis cu 1%(0, 5%)din valoarea contractata si alimentat de beneficiar din facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului: din venituri proprii. Modalitati de plata: conform art. 36, al. 1 din OUG 34/2009, decontarea se va efectua in perioada 24-31 a lunii in care se prezinta factura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Asociere legalizata la notar.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006. se vor completa formularele 3 si 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul 12. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Paul Branza, membrii comisiei de evaluare - Sergiu Diaconu (Director DISN), Olimpia Cojocea (Sef Serv. Inv. Ach.Publice), Anisoara BANITA (Sef Serv. Juridic), Felicia Nutu (Sef Serv. Financiar Contabilitate), Mihail Ioan (Sef Serviciu Certificare Tehnica Nave ?FSC). Se va completa formularul 14. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. se va completa formularul 13. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente) eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii. 1.Operatorul economic va avea ca activitatea principala ?constructia de nave si structuri plutitoare?, cod CAEN 3011 si va prezenta: Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in baza Legii 26/1990, a Legii 359/2004 si a Ordinul nr. 337/2007, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectprincipal sau secundar autorizat de activitate ? ?constructia de nave si structuriplutitoare?? COD CAEN 3011. 2.Documente care atesta statutul deIMM - Declaratie pe propria raspundere a reprezentatilor legali pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri medie anuala neta provenita din activitati similare obiectului contractului, numarul mediu anual de salariati si activele totale(Formularul 5)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), din activitati similare obiectului contractului de minim 2.100.000 leiechivalentul a 482.160 ?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantii vor prezenta informatii despreprincipalele furnizari de produse similare obiectului contractului efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari (Formularul 8). Experienta similara-Ofertantii trebuie sa fi finalizat (in ultimii 3 ani) cel putin 1 contract similar de furnizare produse ? salupe cu corp metalic aluminiu ?, in valoare de min . 1.050.000 lei / 241.080?
?Ofertantii vor avea vizate procedurile de sudare aluminiu navalizat pe tip de imbinari si sudori autorizati in domeniul naval
? ofertantii vor avea implementat sistemul de asigurarea calitatii in domeniul obiectului contractului ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port Constanta, nr. 1, Cladire ANR, etaj IX, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241616624, Email: [email protected], Fax: +40 241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer