Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sapun de toaleta


Anunt de participare (utilitati) numarul 119580/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Iasi, B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0232/230291, Email:  [email protected], Fax:  0232/230291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sapun de toaleta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de Materiale RTFC Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare sapun de toaleta conform prevederi caiet de sarcini si anexe la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1916 kg sapun de toaleta, conform prevederi caiet de sarcini si anexe la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 15, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 300 lei, garantia de buna executie 6% din valaorea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006;
4. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute inart.5, alin.1 din Legea 21/1996 privind concurenta;
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art. 21 din Legea nr. 26/1990.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilant contabil la 31.12.2010 inregistrat la organele competente;
2. fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor contracte de furnizare a produselor care fac obiectul prezentei proceduri, cu prezentarea, minim a unui contract, in copie, si se va anexa minim 1 (una) recomandare aferenta;
2. declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; se vor anexa CV-uri ale personalului de conducere si personalului responsabil de contract (minim doua);
3. declaratie referitoare la dotarea cu utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;
4. mostre pentruprodusul ofertat;
5. autorizatie de livrare, in copie (numai pentru comercianti);Autorizatiile trebuie sa cuprinda toate informatiile, completata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.Autorizatia va fi emisa cu valabilitate la data procedurii.
6. dovada implementarii sistemului de calitate ISO 9001/2008, la producator sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura etapa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC IASI 13/2011.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 10:00
Locul: RTFC IASI, B-dul Nicolae Iorga, nr.2, et.1, cam 108
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicte in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR Calatori SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala:  Iasi. B-dul Nicolae Iorga, nr.2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700239, Romania, Tel. 0232/221410, Fax:  0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer