Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit si produse de toaleta.


Anunt de participare (utilitati) numarul 84260/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Ogorului nr.34, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410554, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Oradea, Tel.0259407515, In atentia: Birou Contracte, Email: [email protected], Fax: 0259408690, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit si produse de toaleta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Chistag din cadrul SH Oradea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit si produse de toaleta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
33710000-0-Parfumuri, produse de toaleta si prezervative (Rev.2)
33761000-2-Hartie igienica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 175 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturii se va realiza in termen de 30 de la data receptiei produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare fiscala in scopuri TVA emis de Ministerul Finantelor Publice-ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): cifra de afaceri anuala pe ultimii trei ani: 35000 lei, excusiv TVA.
Scrisori de bonitate emise de catre organisme bancare sau de catre societati recunoscute de audit financiar-contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani; declaratie (daca este cazul) privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; autorizatia pentru livrarea produselor ofertate; declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ofertant din care sa rezulte calitatea in care acesta participa la prezenta procedura; declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ofertant din care sa rezulte (daca este cazul) incadrarea acestuia in prevederile privind intreprinderile mici si mijlocii; certificatul ISO 9001:2000 privind Sistemul de Management al Calitatii; aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii Directia Generala de Sanatate Publica pentru produsele ofertate; certificare de la Centrul National pentru Incercarea si Expertizarea Produselor LAREX pentru produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2995/11.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 12:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Fax: 0259 415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compasrtiment juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Oradea
Adresa postala: str. Ogorului nr.34, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410554, Romania, Tel.0259407504, Fax: 0259408690
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer